sábado, 22 de agosto de 2015

una bonica canço de la Jennifer Knapp



What might have been
Jennifer Knapp

Què podria  haver estat!

Tu ets  com  les  ones de l´oceà,
Lleugeres  i salades
que es trenquen  sobre la meva pell
Si m´hagués atrevit
A deixar-me  portar
Per totes  la violència
Que  sortia de la  teva boca
Ara   m´estaria allunyant de tu,
Morta,  flotant  sobre  el mar.

Però vull estar  a prop  teu,
Però no sé si puc  fer-ho.
Sé que no ets bo per mi,
Però tot i així jo  segueixo,
Oh dolç amor meu,
No em deixis  aquí desitjant-te
Burlant-te per sempre  de mi
Del què podría  haver estat!


Tu ets  com el picant  del tabac,
Un pecat  cardinal en els meus llavis,
Sé que no ets bo per mi,
Però tot i així jo  segueixo,
Maleïda per aquest sabor a  tu
Amor meu.

Però vull estar  a prop  teu,
Però no sé si puc  fer-ho.
Sé que no ets bo per mi,
Però tot i així jo  segueixo,
Oh dolç amor meu,
No em deixis  aquí desitjant-te
Burlant-te per sempre  de mi
Del què podría  haver estat!

Jo sóc com  l´amor que sempre  has imaginat,
Fins que em mori prometo abraçar-te,
Si només em  deixessis
Ajuda´m a  oblidar aquests problemes
Que  desdibuixen el nostre cami

Però vull estar  a prop  teu,
Però no sé si puc  fer-ho.
Sé que no ets bo per mi,
Però tot i així jo  segueixo,
Oh dolç amor meu,
No em deixis  aquí desitjant-te
Burlant-te per sempre  de mi
Del què podría  haver estat!


No hay comentarios:

Publicar un comentario