jueves, 3 de octubre de 2013

DREAMING MY DREAMS-COWBOY JUNKIES


Ja saps  com m´agrada que em despertis a mitja nit.  
Just després del somni no  poden haver-hi maniobres de distracció, discursos pretenciosos, postures impostades.   La sinceritat immediata,  la que sents i no penses,  és l´única que  val .

Mai m´he  esforçat en reflexionar sobre els meus  somnis. De  fet no me´n recordo  de cap de sencer.- No et sàpiga greu res del que em pugui passar.-  Estar  un segon amb tu és molt millor que qualsevol  paraula,  somni o record.

Però aquests  moments  que et dic  si que els memoritzo encara que no te´n donis compte.

De tant  en  tant, quan les coses  no són tan perfectes, els  agafo , els  reviso, els oloro, els tasto i me´ls xuto en bena per continuar endavant.

La simple i senzilla possibilitat de  tornar-los a sentir  em fa concloure que no puc perdre el  temps en lamentar-me  i compadir-me de totes les coses que van malament


Dreaming my dreams

( versió original Waylon Jennings, aquesta és la dels Cowboy Junkies)

Tinc l´esperança de que ja no la cagaré més,
Que potser aquesta  vegada  hagi après la lliçó.
Tinc l´esperança de trobar allò que busco
I de la manera que això està en el meu cap.
Algun dia superaré lo teu.
Viuré  per veure com es  fa realitat.
Però sempre  hi ha una cosa que trobaré a  faltar:
Somiar els meus  somnis  amb  tu


però no deixaré que  això em canvii,
No si realment  puc.
Prefereixo  creure  en l´amor
I donar-lo tant com pugui
A tots  aquells que  m´estimo de veritat

Algun dia superaré lo teu.
Viuré  per veure com es  fa realitat.
Però sempre  hi ha una cosa que trobaré a  faltar:
Somiar els meus  somnis  amb  tu

Algun dia superaré lo teu.
Viuré  per veure com es  fa realitat.
Però sempre  hi ha una cosa que trobaré a  faltar:
Somiar els meus  somnis  amb  tu






1 comentario:

  1. Dir un "sí" quan és necessari és valent i et treu de molts mals rotllos. Fins i tot després d'un somni.

    Hugs, dear.

    ResponderEliminar