viernes, 25 de octubre de 2013

Més dones-Bess Rogers


Continuem


Bess Rogers – Àncora
La gravetat sembla més dèbil del que acostumava a ser,
Sense  tu és lleugera com una ploma  bufada pel vent
Floto per sobre de tot allò que  estimo i no puc tornar a casa
Fins que  tu em facis retrocedir
Fins que  tu em  demostris  que no estic  sola 

Necessito una  àcora que m´aguanti
Nen, tu fas  que trepitgi de peus a  terra
No em deixis flotar
No em deixis anar a la  deriva

Quan es  fa  de  nit les estrelles desapareixen dins la  foscor
Estic perduda entre les marees, navegant sense un compàs.
No  hi ha  res que em digui quin camí agafar.
Tot sembla que  sigui dolent
Fins que tu em vens  a buscar i
Em  dius  que gairebé estic a  casa

Necessito una  àcora que m´aguanti
Nen, tu fas  que trepitgi de peus a  terra
No em deixis flotar
No em deixis anar a la  deriva
Necessito una lluna que  calmi el mar.
Nen tu ho fas tot bé per mi
No em deixis flotar
No em deixis anar a la  deriva 

 Amor  . Tu ets la raó per la que m´aixeco
Quan els meus genolls  están plens de  sang
Tu ets  la raó per la que em  desperto
Quan  estic  perduda en els somnis
I aleshores tu em  fas tornar-
Necessito una  àcora que m´aguanti
Nen, tu fas  que trepitgi de peus a  terra
No em deixis flotar
No em deixis anar a la  deriva
Necessito una lluna que  calmi el mar.
Nen tu ho fas tot bé per mi
No em deixis flotar
No em deixis anar a la  deriva

No hay comentarios:

Publicar un comentario