jueves, 24 de octubre de 2013

Rhye-Last dance

Com m´agrada  aquest disc!!!



Rhye( 3) THE LAST DANCE


Digue´m mentides  i deixa´m feta  pols
però no em  demanis  que canvïi
Vinga! No em  facis aquesta cara
Ara  toquen  trucades secretes,
esquerdes, la nostra  amargor,
veure´ns  les  cares…
Aquest és l´últim ball
Mira cap un altre lloc , Mira  cap a un altre lloc
Aquest és l´últim ball Conmou-me… No marxis
Digue´m mentides  i deixa´m feta  pols
però no em  demanis  que canvïi
Vinga! No em  facis aquesta cara
Se´m veu el plumero. Em desmorono.
Que comenci el joc
Que comenci el joc, aquesta nit
Aquest és l´últim ball
Mira cap un altre lloc , Mira  cap a un altre lloc
Aquest és l´últim ball Conmou-me…
No marxis. És l´últim ball
És  molt dur  afrontar-ho
És molt dur afrontar-ho-
Es l´últim ball
Digue´m mentides  i deixa´m feta  pols
però no em  demanis  que canvïi
Vinga! No em  facis aquesta cara

No hay comentarios:

Publicar un comentario