miércoles, 16 de abril de 2014

ELIZABETH & THE CATAPULT I CAITLIN ROSE

Aixxx aquestes joves que en són de bones!!!!



Més que suficient
( More than  Elizabeth & the catapult)


De tant en tant , però més sovint del que cal
oblido que un cop vaig oblidar tot el que tenia,
vaig oblidar tot el que tenia per una bona raó.
I encara que potser sembli que no és massa
per mi és més que suficient.
De tant en tant em relaxo en el meu sofà
i oblido allò que trobo a faltar,
i beso a la galta a la pròpia por
Sento la llum a la meva esquena
i encara que cremi amb remordiment
per mi és més que suficient
més que suficient, més que suficient.-

De tant en tant, i encara que no estigui planejat
em poso trista i desagraïda
i em dóna per amagar-me un altre cop
Però amb aquell amic que està dempeus a la finestra
disfressat com un àngel.
Ja en tinc prou, ja en tinc prou

I quan camino en somnis
a punt de caure en el precipici
hi ha una cançó que canta dins meu
i em recorda això
No menyspreis mai a la foscor
perque sense ella la llum no existeix
i si saps això
ja és més que suficient
més que suficient



Jo era cruel
( I was cruel-Caitlin Rose)

Estimar-te és una de les coses més dures a fer
La cosa més dura ho és , de vegades.
Em tires merda a la cara
i aleshores m´empentes
m´empentes gairebé fins el precipici

T´hauria d´haver avisat si ho hagués sabut
T´hauria d´haver avisat si ho hagués sabut
Però jo no sabia que era tan cruel
Però jo no sabia que era tan cruel
fins que et vaig trobar.

Em vas mostrar tot allò que jo podia arribar a ser
tot allò que jo podia arribar a ser i que tu vas robar-
Em fas doblegar fins que saps que em trenco
i em fas dir coses ,nen.
Que saps que mai voldria dir.

T´hauria d´haver avisat si ho hagués sabut
T´hauria d´haver avisat si ho hagués sabut
Però jo no sabia que era tan cruel
Però jo no sabia que era tan cruel
fins que et vaig trobar.

Tu ja saps que el diner, les joguines
les borratxeres que pillem i tota aquesta remor
no són res més que un joc estúpid al que juguem
un joc estúpid al que juguem
Quan et truco per telèfon
només per tirar-te una última pedra pel cap.
T´hauria d´haver avisat.

Per la meva salut mental et tractaré de forma amable
et tractaré de forma amable, algunes vegades
sóc egoista amb el meu cap i les meves mans
sóc egoista amb el meu cap i les meves mans

però estic plorant ara mateix per tu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario