sábado, 12 de abril de 2014

JUST LIKE A WOMAN

Les millors cançons d´amor són les que s´ajusten a la realitat, a les imperfeccions que fan que no hi hagi cap història que sigui igual.-

Els clixés, els standards són igual de bonics que de falsos i irreals .

A mi em passa quan escolto els nous romàntics com Michael Bubblé-.

No em desagraden ni m´estorben però per Déu no em motiven, no em calen, rellisquen pel meu ADN de forma anodina.

Com diria ma mare ( andalusa de pro) són “ ni chicha ni limoná”... i així no es pot passar per la vida.

Aquesta cançó de Dylan és una quasi-trista història d´amor .

La seva bellesa no radica ni en la història , ni en les paraules si no en les empremtes, en les petjades que deixen les persones en la nostra vida i com, recordant-les, les estimem una mica cada dia

Les estimarem per sempre perque formen part de nosaltres mateixos-


COM UNA DONA
( Just Like a Woman)

Ningú sent cap mena de dolor.
Estic aquí , aquesta nit, enmig de la pluja.
Tots saben que la meva nena té roba nova
Però he vist que , últimament,
les seves cintes i els seus llaços
han caigut dels seus rínxols.-
Ella t´agafa com una dona. Ja veus si ho fa!
Ella et fa l´amor com una dona. Ja veus si ho fa!
Ella pateix com una dona,
però es trenca com si fos una nena petita.

La Queen Mary és amiga meva.
Si, crec que la tornaré a visitar una altra vegada.
Ningú hauria de suposar
que la meva nena no pot ser beneïda
fins que s´adoni de que és com totes les altres,
amb les seves boires,
les seves pastilles,
les seves perles.
Ella t´agafa com una dona. Ja veus si ho fa!
Ella et fa l´amor com una dona. Ja veus si ho fa!
Ella pateix com una dona,
però es trenca com si fos una nena petita.
Plovia des del principi
i jo em moria de set
així que vaig entrar aquí.
La teva maledicció encara em fa mal
però és molt pitjor aquest dolor que sento.
No em puc quedar aquí.


No queda clar que jo no encaixo aquí?
Crec que és hora que ho deixem estar
i quan ens trobem una altra vegada
i algú ens presenti com antics amics
si et plau no els diguis que em coneixes tan bé
quan jo estava afamat
i aquesta fam era el teu únic món

Oh... Saps fingir com si fossis una dona. Ja veus si ho fas!
Em fas l´amor com si fossis una dona. Ja veus si ho fas.
Alesthores pateixes com si fossis una dona
però et trenques com si fossis una nena petita










1 comentario: