domingo, 13 de abril de 2014

KATHY´S SONG-SIMON & GARFUNKEL

 Una de les més belles  cançons d´amor de  tots els temps

La tendresa sempre  serà la nostra intimitat més preada.



la primera  versió és la clàssica. La Laura Marling sempre li dóna aquell toc
d´incomparable sensibilitat que la  fa diferent a totes les joves cantautores . Quan siguem vells continuarem sentint-ne parlar d´ella






La cançó de Kathy.

Escolto el repicar de la pluja
que cau com si fos un  record,
persistent, suau i càlida
gotejant  sobre el  teulat i les parets.

Des del  refugi del meu pensament,
a través del finestral dels meus ulls
miro entre els  carrers amarats de pluja
cap a Anglaterra, on ara descansa el meu cor.

La meva ment està confosa i atordida,
els meus pensaments estan molt lluny d´aquí,
s´estiren al teu costat mentre estàs dormida
i et donen un petó quan es lleva el dia.

I la  cançó que estava escrivint ha quedat inacabada.
No sé  perque perdo el temps
escrivint  cançons en les que no crec
amb paraules  que destrosso  i les apreto
per fer-les rimar....

Ja veus. He arribat  fins i tot a  dubtar
de tot allò amb el que vaig creure una  vegada,
Estic aquí sol, sense  cap convicció
l´única  veritat  que  conec ets tu.

I mentre miro les  gotes de pluja
com fan el seu complicat camí
fins arribar a morir,
ara sé que sóc com  aquesta pluja,
que només gràcies a  tu,
continuo endavant 



No hay comentarios:

Publicar un comentario