sábado, 27 de septiembre de 2014

MY LOVE IS A RED RED ROSE-ROBERT BURNS-RACHAEL SERMANNI

Ahir vaig escoltar el nou doble Cd de la Lucinda Williams. Encara no m´he sobreposat del que, possiblement, sigui el millor doble Cd de rock que hagi escoltat en  anys. Mare meva la nena de  61 anys! Reverència rera reverència....


Al youtube  només estan penjades actuacions en  directe  amb una qualitat sonora massa  baixa perque les penji. A mesura que es vagin publicant les lletres les aniré traduïnt  i us adverteixo que en seran moltes.  Cap de les 20 cançons es pot puntuar per sota del 9.

El que si està penjat és  un resum de les sessions de  gravació de l´àlbum en les  que es  veu a una colla de  joves carrosses divertint-se  sumant-li a la professionalitat.. el cor.

Als meus   fills, que  per desgràcia  tenen al pare més pesat del món, només  faig que repetir-los una  frase, a la que puc.... a la que  tinc ocasió ... semblant-me a aquell iaio que en les  reunions  familiars li fan el karaoke de tantes  vegades que  ha repetit una cosa..

Fills meus... lo més important en aquesta  vida és que us estimin, no que us necessitin....

Doncs bé... després del "subidon" d´ahir, aquest matí m´he relaxat amb un encantador disc folkie britànic de la Josienne Clarke  i el Ben Walker quan  he trobat, llegint els crèdits, una  versió d´un poema del Robert Burns.-

Buscant a la xarxa he trobat centenars i centenars de versions i em quedo amb aquesta de la Rachael Sermanni, cantautora de talent ,  de la lliga de la Laura Marling , que   fa una  versió orquestada d´aquest poema  que  fa posar-te a mil per hora l´adrenalina emocional...

I per postre, perque estic  content, i perque  com diuen tots faig molt bona  cara... us  regalo un "bonus track" de la mateixa  Rachael Sermanni amb un duet amb un cantant  català,  el Ramon Mirabet que  vaig conèixer a través d´ una  ex-companya de  feina ,  que improbablement llegirà aquest bloc, però que si ho fa li envio generosos records de tres  cantonades més amunt, gairebé tocant a la Diagonal.

Apa nens.-... a disfrutar de la poesia, de la música  i de totes les coses  belles que hi han en aquest món








 





No hay comentarios:

Publicar un comentario