viernes, 12 de septiembre de 2014

Priscilla Ahn- Remember how i broke your heart i un postre de dibuixos animats

Aquest mes de març la Priscilla  ha fet  trenta anys  i porta ja publicats   quatre o cinc treballs.

Jo només conec els dos últims  i la banda sonora d´un manga japonès del prestigiós estudi Ghibli , " Marnie was there" que encara no s´ha estrenat


Aquí us deixo un tast de la seva elegant, sofisticada  i dolcíssima tendresa





Recordes com vaig trencar el teu cor?


Aquell dilluns el cel estava molt gris.
No hi havia res més que jo pogués dir,
així que et vaig trucar des d´Ohio,
des del parking d´un motel.

Encara recordo com em vas saludar,
com si no t´esperessis aquesta trucada de telèfon,
després de dos anys de lluites,
de llàgrimes boges.

Recordes com vaig trencar el teu cor?

Després de tot el que hem passat,
del mal que et vaig arribar a fer,
de totes les gelosies que vas grabar en mi,
el final estava a prop. Havia de ser així.

Així que et vaig trucar des d´Ohio,
des del parking d´un motel
per no dir-te res
i dir-t´ho tot alhora.
Recordo que jo estava tremolant.

Recordes com vaig trencar el teu cor?
Recordes com vaig trencar el teu cor?

Estic bevent per oblidar-te
gastant-me els teus diners
m´he fet un tatuatge,
Vaig passar-me un cap de setmana a Oregon
i vaig comprar un bitllet per anar
a una illa en avió,
però primer em vaig parar a Toronto
on vaig trobar-me a un tio
que gairebé em deixa marxar.


Quatre anys més tard es va casar amb mi
i sóc més feliç del que havia somiat mai
Així que ja veus...
havia de deixar-te marxar
en una trucada de telèfon des d´Ohio
plena de silencis i disculpes,
jo encara t´estimava com
tu m´estimaves a mi.


Recordes com vaig trencar el teu cor?
Recordes com vaig trencar el teu cor?



I per postres,...












No hay comentarios:

Publicar un comentario