lunes, 8 de septiembre de 2014

Precioses Miniatures-DOUG PAISLEY- BECAUSE I LOVE YOU

Més de dos , més de tres i més de  quatre  m´han dit que amb el  nou canvi de feina em veuen molt millor, que  faig més bona  cara, que estic més content i sobretot molt més relaxat.

El denominador comú de tots aquests  xivatos és que sé que  tots ells m´ho diuen perque m´estimen  i aquest sempre serà el meu patrimoni, l´únic que val.

La meva Visa no és il.limitada( de bon tros que no) però els dipòsits de tendresa els tinc a rebentar.

I tot i no ser  gens independent , cada dia m´agraden més els territoris petits i propers,  amb els que puc parlar, els que puc tocar, els que m´agrada  besar.

I per tots els que  ho han fet possible , una preciosa miniatura, del Doug Paisley, segur que no el coneixieu, però segur que us  encantarà.

Aquest  és un  dels avantatges d´estar  bé.....intentar tornar el que em doneu






PERQUE T´ESTIMO
( Because I love you)

Aquesta vegada  t´estic  escrivint a tu una  cançó 
que em  surti de dintre
una  cançó que pugui travessar  grans murs,
que  pugui viatjar pels grans  espais
i a través del  temps,
una petita  que  canço
per dir-te que " t´estimo".

Sé que has intentat buscar-me en els meus somnis,
però nosaltres només podem parlar-nos
en les linees trencades de la poesia 
Però sempre  va ser molt fàcil...
perque t´estimo.

L´amor no és només que un somni,
 però és un somni molt bonic,
el temps li ha tret la bena dels ulls
a tots aquells moments tan preciosos....

L´amor no és només que un somni,
 però és un somni molt bonic,
el temps li ha tret la bena dels ulls
a tots aquells moments tan preciosos....

Anells d´or  en els  teus dits 
i totes aquelles coses brillants que volien quedar-se
les he hagut de deixar marxar
però tot i així encara sé
que t´estimo

No hay comentarios:

Publicar un comentario