sábado, 13 de septiembre de 2014

SAY YOU LOVE ME-BCI amb la JESSIE WARE(II)

BCI son les sigles de.... Ballar, cantar i insinuar-se....

Me les vaig inventar fa més d´un any i avui, afortunadament, són més vigents que mai .

Ahir escrivia que he fet la meva vida més petita i mai he estat tan sincer. He canviat les ganes de conseguir per assaborir el plaer de mantenir i alhora, sempre, saber donar les gràcies.

La Jessie Ware treu nou Cd aquesta tardor, l´estació que més li escau a la seva música.

Sabeu-la disfrutar.




DIGUE´M QUE M´ESTIMES

Digue´m que m´estimes a la cara,
ho necessito més que les teves abraçades.
Només digue´m que em vols
És tot el que necessito.
El cor se m´està esquinçant pels teus errors.

Perque no vull acabar enamorant-me
si tu ni tan sols ho intentes
Perque tot el que jo he estat pensant
és que potser tu si que podries
Nen, sembla com si ja no
ens quedessin paraules que dir
mentre l´amor se´n va a la deriva

Digue´m que m´estimes, digue-m´ho només avui
i no em donis temps perque no serà el mateix.
Vull sentir les flames ardents quan dius el meu nom
Vull sentir com la passió com flueix a través dels meus ossos
com la sang atravessa les meves benes

Perque no vull acabar enamorant-me
si tu ni tan sols ho intentes
Perque tot el que jo he estat pensant
és que potser tu si que podries
Nen, sembla com si ja no
ens quedessin paraules que dir
mentre l´amor se´n va a la deriva

No et quedaràs?
No et quedaràs?

Lentament,
lentament et presentes davant meu.
Però saps qui sóc en realitat?
Algú em va dir que l´amor
ho controla tot
però només si ho saps....

Perque no vull acabar enamorant-me
si tu ni tan sols ho intentes
(intenta-ho algunes vegades)
Perque tot el que jo he estat pensant
( només penso)
és que potser tu si que podries
(podries)

Nen, sembla com si ja no
ens quedessin paraules que dir
mentre l´amor se´n va a la deriva
No et quedaràs?
No et quedaràs?


No hay comentarios:

Publicar un comentario