martes, 10 de enero de 2012

GOIN´OUT WEST-tom waits

Com deia en Homer Simpson: Me aburrooooooooooooo!

Quanta correcció ... Trabajo, Familia, Estado!!!!

La intel.ligència preventiva no m´ha fet créixer,

A ningú dels que conec li agrada el Tom Waits. Se´n riuen de la seva  veu i l´insulten dient que  borda com un gos... Però a mi  em  flipa.

S´ha de ser una mica  xulo per anar-te´n cap a l´Oest. En el meu  cas fins i tot diria que és ser un inconscient.

Perque jo no se  karate, de woodoo en vaig tenir sobredosi l´any passat... I no se ni conduir  el meu propi llit.

No se si estic bo sense camisa, però ni que em mateu em treuré la gorra-


2 comentarios:

  1. Jo no sé per què però al sentir-la m'ha vingut al cap aquella peli d'un bar de vampirs que ni me aspen recordo el nom, que sortia el pseudosexi de la marca de café (What else?),la Salma amb serps i el Tarantino fent de Tarantino...
    ;-)
    OCS

    ResponderEliminar
  2. Abierto hasta el amanecer.
    ¡Cierto!

    ResponderEliminar