domingo, 15 de septiembre de 2013

Nick Cave -Jubilee Street

Els sis  primers  mesos  sempre  la trobava espectacular. El seu cos de gemecs contorsionant-se, com  si ell fos l´únic  que  tingués el comandament a distància del seu plaer.

La frontera entre la dominació i l´entrega es  va  trencar al cap de mig any. La màgia cansava, els plaers es repetien, la religió " ja no vull tenir  més problemes"  es  guanyava dos nous  adeptes. 

Fugim de la realitat reina , aillem-nos i conformem-nos  . Això és el màxim al que podem aspirar.

Però a ella se li va ocórrer  la necessitat de completar-se. No el va oblidar  i va ser al primer  que va intentar fer-li veure que dos sumen quan un  resta.

Va cometre el gran error de creure´s auto-suficient i  va menysprear la seva vulnerabilitat.

Quan la va necessitar, ja la tenia perduda






Jubilee Street-Nick Cave

A la Jubilee Street hi havia una noia. El seu nom era Bee.
Ella tenia una història però no  tenia  cap  passat.
Quan la  van fer plegar els russos s´hi van instal.lar
I ara  estic molt espantat, fins i tot de caminar pel passat.
Ella acostumava a  dir:
“Tota aquella  bona  gent de la Jubilee Street
haurien de  posar en pràctica tot allò que prediquen”
Però cap allà  que hi vaig jo, empenyent la meva roda de l´amor.
Tinc amor  en la meva  panxeta  i un  dolor petit petit,
Una catàstrofe de 10 tones en una  cadena de  60 lliures
I vaig empenyent la meva roda de l´amor cap a la Jubilee Street.
Ara  els miro

El problema  va ser  que ella  tenia un petit llibre negre
I el meu nom estava  escrit a  cadascuna de les  seves pàgines.
Bé  suposo que qualsevol noia té dret a  arribar a fi de mes,
Fins i tot  les noies de la Jubilee Street

Jo mateix  hauria de posar en pràctica tot el que predico
Aquest  dies  estic  baixant  cap al centre,
Amb la  meva  corbata  i les  meves melenes

Porto un fetus lligat a una corretja
Ara estic sol.
Estic  més enllà de qualsevol recriminació,
Amb les cortines tancades, sense mobles.
Estic transformant-me. Estic vibrant.
Estic brillant, Estic  volant.
Mira´m ara nena.
Estic volant!!!
Estic volant!!!
Mira´m ara….


No hay comentarios:

Publicar un comentario