lunes, 2 de septiembre de 2013

Summer Tales- I l´Anna comença

He d´aprendre a no dependre.

Potser  tancaré les finestres . Em piquen massa  els mosquits. 

És el que  passa per tenir  la  sang tan accessible, que no dolça.

Mai he tingut sentit de la mesura.

Dosificar, pensar , dissenyar per disfrutar....

Ho sento, aquest no és el meu camí.

No té cap sentit tancar la finestra si sempre he dormit en pilotes...


I L´Anna comença
( Anna Begins-Counting Crows )

Un amic meu m´ho assegura: Nano: és tot o res ¡
Jo no hi estic massa  amoinat,
Aquestes coses  no m´afecten  massa.
Però el meu amic m´implora:
Per una sola  vegada fes una excepció
No hi estic massa amoinat.
Embolica-la en un paquet de mentides
I envia-la a una illa cocotera
Jo no hi estic massa  amoinat,
L´estatus de les meves emocions  no m´afecten  massa.
Ohhh. Ella em diu: Estàs canviant!
Però sempre  estem canviant…..


A mi  no em molesta dir que  això no és amor
Perque  si tu no vols  parlar d´això que ens passa
És que  realment no és amor.
I sospito que hauré d´acostumar-me a  viure amb això
Però estic segur que hi ha alguna cosa en aquesta ombra grisa,
Alguna cosa que ens queda al mig.
Però si tu vols  jo sempre em puc  canviar el nom

Un amic meu m´ho assegura: Nano: és tot o res ¡
Jo no hi estic massa  amoinat,
Aquestes coses  no m´afecten  massa.
Intentes  dir-te a  tu mateix les coses
Que intentes dir-te a tu mateix
Per fer que tu mateix  les oblidis .
Per fer que tu mateix  les oblidis .
No  hi estic massa  amoinat…
Ella  va dir: Si això és amor
Haurem de començar a pensar en les seves conseqüències
Ella no pot parar de tremolar
I jo no puc parar de  tocar-la i….

Aquesta vegada, quan la bondat cau com  la pluja
S´emporta a l´Anna , que comença a canviar el seu pensament.
Diu: Aquests segons  en els  que estic tremolant
Em deixen, durant  dies, plena de calfreds
I no estic  preparada per una cosa  com  aquesta.

Però no penso  trencar i no penso amoinar-m´hi mai més.
No em penso doblegar
no penso  trencar i no penso amoinar-m´hi mai més.
Sembla que  hauria de  dir :  Sempre que  això sigui amor….
Però joder, no és tan fàcil
Així que potser el que  hauria de  fer és
Atrapar-la en una xarxa de caça-papallones
i clavar-la com una xinxeta en un àlbum de  fotos
No estic massa amoinat.
He fet aquesta mena de coses  abans….
Però aleshores començo a pensar en les conseqüències
Perque no em puc  quedar dormit en aquest coi d´habitació i

Aquesta vegada, quan la bondat cau com  la pluja
Se m´emporta i l´Anna fa que jo comenci a canviar de pensament
I cada  vegada que ella esternuda jo crec que és amor i
Oh Déu Méu, no estic preparat per aquesta mena de coses.

Ella parla mentre està dormida
I això fa que no em dormi
I l´Anna comença a donar voltes i a tossir.
Cada  paraula que diu  no té cap  sentit
Però jo les entenc i Oh Déu Méu, no estic preparat per aquesta mena de coses.

La seva  bondat em  tal.ladra com un tambor
Fa que em mogui i aleshores l´Anna comença a desaparèixer
M´espanta I aleshores  ella desapareix i
Oh Déu Méu, no estic preparat per aquesta mena de coses.


No hay comentarios:

Publicar un comentario