lunes, 18 de agosto de 2014

Cry cry crow-The Pines

Mentre esperem un altre disc dels The Pînes....

una cançó diferent... Té un bri d´aquell misteri que a mi m´encanta








Plora, plora corb.


Pel matí em cordo les  sabates  com si fos un pelegrí
i faig la meva  via  cap a l´autopista
amb les  siluetes de les sitges
plora, plora... corb.

T´estimo molt més  del que mai et podràs imaginar.
Abans de  que jo vingués a aquest món 
ja et sentia com  cridaves el meu nom de lluny.
plora, plora... corb

En la distància, de camí des d´Iowa,
la ciutat  brilla com  si estigués  bategant, 
el batec d´un cor sobre la  taula.
Plora, plora... corb.

En aquesta  llum que em guia,
sigui on sigui el lloc  on  vagis
aquest  rellotge de sorra
que aguantes a les mans
està ple de la neu que  cau.

No hay comentarios:

Publicar un comentario