jueves, 7 de agosto de 2014

TALLER DE REPARACIÓ- PÓKER DE VAN MORRISON- Sometimes i feel like a motherless child/ I forgot that love existed/ Sometimes we cry/ These are the days


Quan  tornava avui  a la tarda de currar  em sentia   físicament molt cansat i  amb el  cap decididament espès...

Quan estic així necessito teràpia de  carícies  però en  un tren infestat de russos horteres  ...  va  a ser  que no

M´he deixat sobar pel  vell lleó irlandès , i que  sapigueu que és un dels  pocs  tios amb els que em deixo tocar...

Ha fet la seva  feina ... bé com sempre...

Quan  he arribat a  casa m´ he posat a traduir aquestes  quatre magnífiques  cançons amb el ferm propòsit de  deixar aquest  post uns quants  dies.

Necessito dormir i no  fer absolutament però sembla que   no em  tenen  preparat precisament res d´això... però no em queixaré. L´última  cançó em diu que no puc fer-ho (.)








Sometimes I feel ( original de little Jimmy Scott-versionada per V Morrison )

Algunes vegades em sento com si fos un nen sense mare
Algunes vegades em sento com si fos un nen sense mare
Algunes vegades em sento com si fos un nen sense mare
Massa lluny.... massa lluny de casa.

Algunes vegades desitjaria poder volar com si fos un ocell en el cel
Algunes vegades desitjaria poder volar com si fos un ocell en el cel
Algunes vegades desitjaria poder volar com si fos un ocell en el cel
per estar una mica més a prop de casa.

Els nens que no tenen mare tenen una vida molt dura
Els nens que no tenen mare tenen una vida realment molt dura
Massa lluny.... massa lluny de casa.

Algunes vegades sento que la llibertat s´apropa.
Algunes vegades sento que la llibertat ja està aquí
Algunes vegades sento que la llibertat està molt a prop
però tots estem massa lluny de casa.



I forgot that love existed

Amb el meu cap com un timbal vaig oblidar que l´amor existia,
tristesa rera tristesa, amoinat tot el temps
Vaig oblidar que l´amor existia
i aleshores vaig veure la llum
Tothom que estava al meu costat va fer-ho realment molt bé.

El Sòcrates i el Plató ho van cantar al cel.
Qualsevol que hagi sigut estimat mai
va ser sempre algú que ho va intentar.

Si el meu cor pogués fer el que penso
i el meu cervell comencés a sentir.
Miraria sobre el món com si fos nou
i sabria distingir allò que val la pena de veritat.


Algunes vegades plorem

Algunes vegades ho sabem. D´altres no.
Algunes vegades sóm els que donem.
Algunes vegades no.
Algunes vegades ens sentim forts.
Algunes vegades ens equivoquem.
Algunes vegades plorem,

Algunes vegades ho passem malament
quan els temps són massa durs.
Quan ens mirem al mirall i voldriem rendir-nos.
Algunes vegades ni arribem a pensar que ho podríem intentar.
Algunes vegades plorem.

Bé bé... sentem-nos una mica i pensem-hi bé.
Si només som homes... què més podem fer?
L´única cosa que podem fer
és empassar-nos aquest orgull.
Algunes vegades plorem.


Abans de que em posin l´abric i se m´emportin
us asseguro que no fingiré com ho va fer el Johnny Ray.
Algunes vegades vivim.
Algunes vegades morim.
Algunes vegades simplement plorem


Algunes vegades no són capaços de veure res bé.
Algunes vegades sembla que tothom visqui del cuento.
Algunes vegades hi ha solitut a les autopistes perdudes
Algunes vegades plorem

Ara seré jo qui es posi la jaqueta i foti el camp
us asseguro que no fingiré com ho va fer el Johnny Ray.
Algunes vegades vivim.
Algunes vegades morim.
Algunes vegades simplement plorem



Aquests són els dies

Aquests són els dies d´un estiu infinit.
Aquests són els dies . El temps és ara.
No existeix el passat. Només hi ha futur
Només hi ha “l´aquí·”
Només hi ha “ l´ara”

Oh la teva cara somrient,
la teva estimada presència,
els focs de la primavera estan encesos i brillants
oh aquest cor exultant
i la cançó que canta la seva glòria
i que reclama llibertat a la nit.

Aquests són els dies al costat d´un riu radiant
la seva puntual elegància
i totes les coses de valor que hi hem trobat.
Aquest és l´amor d´un gran mag,
que va convertir l´aigua en vi.

Aquests són els dies d´una dansa sense fi
i de llargs passeigs a les nits d´estiu.
Aquests sóns els dies de l´amor de veritat
just ara quan t´abraço tant i tant fort.


Aquests són els dies al costat d´un riu radiant
la seva puntual elegància
i totes les coses de valor que hi hem trobat.
Aquest és l´amor d´un gran mag,
que va convertir l´aigua en vi.

Aquests són uns dies que hem de saber disfrutar
i gaudir-los tant com poguem .
Aquests són els dies que no s´acabaran mai
perque els has de tenir sempre dins del teu cor.


No hay comentarios:

Publicar un comentario