lunes, 18 de agosto de 2014

Hollow as a bone- Cowboy Junkies

Una de les meves  cançons preferides dels  germans Timmins

NOTA: espereu uns segons que acabin de parlar els japos que us  surt la  cançó. No hi ha hagut una altra manera de poder-la penjar

Per cert  a qui us  va  agradar " Once" no us perdeu " Begin Again"  amb el Mark Ruffalo, la Kiera Knghitley( crec que s´escriu així però no estic massa segur) i  una de les meves debilitats  , la  gran Catherine Keener. 

Una  peli "indie" sense  masses pretensions "arty" ( o sea sin pajas mentales) ,  ben estructurada, ben interpretada i amb una   convincent  banda sonora. Una tarda prou agradable 








Hollow as  a bone 
( Buit com una calavera)

Ella  va  abraçar tant fort el seu cap contra el seu  cor
que  fins i tot va haver d´agafar aire.
Si aquesta no era una manera en la que l´amor es podia sentir
aleshores ella mai més l´importaria  l´amor.
- Vull córrer al costat d´un tren en moviment
cridant un munt d´adéus a la  pluja.
Les llàgrimes  només seran agredolces
perque jo sé que el  veuré altra vegada.

Si et perdés ara
Em sentiria tan buida com una calavera.


Ell no ho va poder evitar  i va  aguantar-li la mirada,
la seva  bellesa també va fer que aguantés.
Si això no era  sentir-se afortunat
aleshores no  hauria  sabut mai què era sentir-se afortunat.
- Vull cridar un munt d´adéus
des d´un moll atestat de  gent
Només  jo i aquest miler d´adéus
perque aviat ella estarà al meu  costat.

Si et perdés ara
Em sentiria tan buida com una calavera.

Ell va replicar: Tu no em perdràs mai!
les nostres  vides  s´han cosit juntes
Si et perdés ara 
em sentiria tan buit com una  calavera.
Ens besarem la bona nit sota un
cel il.luminat per les  estrelles.
Farem promeses a aquella lluna patosa,
somiarem somnis dolços fins que ens arribi el matí
i ens serveixi l´albada  dins del nostre llit




No hay comentarios:

Publicar un comentario