viernes, 14 de octubre de 2011

Dues del mestre.....

Bé, avui és divendres a la  tarda . Al nen li toca guàrdia però no té cap  ganes de  treballar. Aquesta setmana se n´ha fet un fart i ara ... simplement no toca. Ja correrem dilluns.. però hi han coses que sempre són més interessants i per tant  més importants.

Perque  en  el  fons som allò que ens aporten i allò que bonament aportem, un sentiment, un  simple pensar en una altra cosa que no sigui rutinària, marxar de les  frases  fetes, dels corsés, creure que tenim un cervell i que aquest , amparat per un bon cor, ens  fa absolutament inbatibles. Tota la  resta són  simples  comparses que per definició són prescindibles

I el Leonard aporta, joder si aporta!

Vinga donç: Dues més.( aquestes  ja les  tenia traduïdes de fa temps  però no me´n recordava jajajaja...tinc  la memòria dels peixos).... Bé , tota aquesta  feina que m´estalvio.....

La primera el "There for you"  una cançó   que desprèn serenor, la serenor que només és possible  quan ets conscient de qui ets  i què fas...

La segona és una mica  més misteriosa "By The rivers dark".-   Rius i Babilònia són dues metàfores recorrents en tota la història. Per una part "riu"  com  a metàfora del curs de la vida i Babilònia com a  símbol  de la Societat, una Societat difícil, culturalment  inquieta,  activa, esplendorosa i decadent alhora, socialment  diversa( en ella s´edifica la torre de  Babel) i molt física, la vida en plena  ebullició, amb totes les  seves coses  bones  i també les dolentes, molt allunyada de la vida mística i espiritual i per aquest  motiu constantment  castigada i vilipendiada per l´Antic Testament que profetitza una i altra vegada  la seva destrucció . A l´estar situada  geogràficament  a  Irak, n´hi han alguns que  veuen complerta la profecia. 

Allà per tu....( Dear Heather)

Quan tot es va acabar i  va aparèixer el dolor, ara ho sé, jo hi era per tu.
No em preguntis com, sé que és veritat, ho sé ara, jo hi era per tu .
Faig meus plans com sempre però quan miro enrere, jo estava allà per tu.
Camino pels carrers com de costum i em congelo de por, però estic allà per tu.
Ara passo revista a tota la meva vida i m'adono que mai vaig ser jo, sempre vas ser tu.
Em vas enviar de amunt i avall, trencant coses que no vaig poder reparar, posant objeccions sense cap sentit, fent-ho tot, fins i tot més, sense pensar.
Menjant  i bevent vi, un cos que pensava que era meu.
Vestit d'àrab, vestit de jueu o amb una màscara de ferro, jo hi era per tu.
Amb tàctiques glorioses, tàctiques tan fastigoses, el món s'ha convertit en una tovallola de sang,
la mort és vella però alhora sempre és nova, em congelo de por, però estic allà per tu.
Ara ho veig clar (en realitat sempre ho vaig saber), mai vaig ser jo, sempre vaig estar allà per tu .
Vaig estar allà per tu, estimada meva, i sota la teva llei, tot estava fet-



BY THE RIVERS DARK.- Per l´obscuritat dels rius

Vaig passejar-me per l´obscuritat dels rius.
Vivia la meva vida a Babilònia.
I vaig oblidar la meva cançó sagrada
I vaig perdre la meva  força a  Babilònia.,
Per l´obscuritat dels rius on jo no podía veure
Qui m´estava esperant,qui m´estava perseguint.
I em va  partir el llavi,  i em  va partir el cor
Així que no vaig poder beure de l´obscuritat dels rius.
Em va cobrir i  em vaig veure sense  res
El meu cor sense  llei, el meu anell de noces.
I no podía saber, no podía veure
Qui m´estava esperant, qui m´estava  perseguint
Per l´obscuritat dels rius em va entrar el pànic,
Per fi pertanyia a Babilònia.
I va  agafar el meu cor, i  li van treure  la força
I em va dir : El teu cor ja no es teu.
I va entregar al vent el meu anell de noces
I ens va encerclar  amb totes les coses.
Per l´obscuritat dels  rius, en un  ferit crepuscle
Vivia la meva  vida a Babilònia.
I encara que agafi la meva  cançó d´una branca atrofiada
Tant la cançó com l´arbre cantaran per ell.
Que la veritat quedi sense dir-se, que se´n vagi la benedicció
Si jo m´oblido de la meva Babilònia
I no sabia, no podía veure
Qui m´estava esperant, qui m´estava perseguint.
Per l´obscuritat dels rius, on tot continua el seu cami,
Per l´obscuritat dels rius, a  Babilònia.






No hay comentarios:

Publicar un comentario