miércoles, 12 de octubre de 2011

KITE SONG-ROSIE THOMAS


Haureu pogut notar que  m´agraden les petites grans  cançons. Les que són senzilles, clares i diàfanes, sense  grans metàfores i desprovistes de tota èpica.

Les poesies també les  faig curtes. Potser per mi  seria més  fàcil recargolar el llenguatge, farcir-lo  de figures etc etc.

Però per mi és molt difícil arribar a la claredat, a la síntesi, estar lo suficientment centrat per escriure allò que sents, no allò que vols que creguin que sents.

L´honestedat és un vici perillós. Pots resultar  fins i tot ridícul o patètic.

Però moltes  vegades em pregunto què passaria si la gent es deixés anar, que no fos tan hermètica i poruga. No li demano a ningú però estic  segur que els  resultats serien sorprenents

En fi, a l´espera d´ un dijous i divendres que s´esbrinen complicats, una de la Rosie Thomas de  fa uns  anyets…  Preciosa  com tots a qui els agrada volar….


Kite song- Rosie Thomas

La cançó de l´estel-

Oh, lliga´m  a la cua d´un estel
Així podré continuar, podré continuar amb la meva vida
Cada meravella per la que passi per sobre
serà la meva llum de  guia,
jo només vull marxar d´aquí.

Oh, lliga´m a la cua d´un estel
Així podré continuar, podré continuar amb la meva vida
Cada cop que el  vent bufi més  fort
Sentiré com el meu esperit s´eleva
jo només vull marxar d´aquí.

Oh, lliga´m ben fort al  teu costat
Així podré anar amb tu allà on estiguis
I cada  cop que el  camí es faci més fosc
Jo seré la teva llum de guia.
Jo només vull marxar d´aqui amb tu.
Jo només vull marxar d´aqui amb tu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario