martes, 4 de octubre de 2011

Lullaby.- Tom Waits

Aquest mes d´octubre surt el nou Cd del Tom Waits ( Bad as me).-

Recordo que   quan el vaig veure al Parc del Forum l´any 2008  vaig decidir  que  dificilment el superaria com a millor  concert de la  meva vida.-

L´amplitud de  Registres, les tres vessants  que hom pot arribar a desemvolupar en la música; la creativa( friki en dirien alguns), la social i la romàntica  es junten  en  el nostre ídol de Beulah, fent-lo un artista   incommensurable alhora que inabarcable per molts que s´espanten  al primer  crit  de la seva veu , a mig  camí entre l´eco d´una caverna i d´una  ressaca d´absenta.-

Tot necessita el seu  temps. A mi  també em va acollonir la primera  vegada que el vaig sentir

Em venen al  cap dues  frases: L´excepcionalitat sempre té com a enemic l´incomprensió.
Qui tingui tendresa, tindra el món....

N´ hi hauran que se´n riuran. N´hi ha,  pobrets,  que sempre es riuen de  tot.... però  com deia el savi: arrieros somos.....

Aquesta  cançó de bressol  va dedicada al pobre nano del que vaig parlar  el divendres   amb el License To Kill  i que només va sobreviure tres dies a la seva mare. On estiguin , que els  cuidin, que no tenien culpa de res......

LULLABY-TOM WAITS

Sun is red; moon is cracked- El sol està  vermell, la lluna està trencada.
Daddy's never coming back- El pare no tornarà més.
Nothing's ever yours to keep- No hi ha res que puguis guardar-te per sempre
Close your eyes, go to sleep- Tanca els ulls. Ves a dormir.
If I die before you wake- Si em moro abans que tu et despertis.
Don't you cry, don't you weep- No cridis. No ploris.
Nothing's ever as it seems- Mai és res el que sembla.
Climb the ladder to you dreams- Salta l´escala cap els teus somnis.
If I die before you wake- Si em moro abans que et despertis
Don't you cry, don't you weep- No cridis. No ploris
Nothing's ever yours to keep-No hi ha res que puguis guardar-te per sempre
Close your eyes; go to sleep- Tanca els ulls. Dorm.

No hay comentarios:

Publicar un comentario