martes, 4 de enero de 2011

CLASSICS DYLAN- TIGHT CONNECTION TO MY HEART

Tight connection to my heart.

Quan torno a Dylan vol dir que necessito omplir els dipòsits del meu cervell.

Una persona que per un moment ( sempre amb una  gran dosi d´humiltat i auto-exigència)   es pugui creure  intel.ligent mai es retro-alimenta , sempre comparteix, és el gran software lliure, el camp obert de les idees, de les propostes, del moviment perpetu, de la recerca constant .

Aquesta cançó es  una de les més llestes i brillants del meu jueu preferit, la última estrofa és definitiva



Tu tens un enllaç directe al meu cor.
Bé m´he de moure ràpid i no podía amb tu enganxada al coll.
Vaig dir que et faria anar a buscar, què esperaves?.
Les meves mans   ja suen i encara no hem començat.
Aniré amb aquest circ de pallassos  fins que  vegi un lloc  per on escapar-me.
Jo ja  sabia que tot era un gran acudit. Algun dia, potser me´n recordaré d´oblidar.
Ara  agafaré el  meu abric , sortiré i sentiré com respira una  tormenta.
Hi ha una cosa que he de fer aquesta nit. Tu entra a casa  i posa´t cómoda.
Algú ha vist el meu amor?

Dius que vols parlar amb mi.
No donis més  voltes i parla  d´una vegada.
Qualsevol cosa que diguis no m´impresionarà massa.
Em vas dir a  cau d´orella que jo devia ser culpable d´alguna  cosa.
Madame Butterfly em va bressolar fins que em dormís, en una ciutat sense  pietat, on les aigües corren  profundes. Ella  em va dir: Ei nen, no et compliquis la vida, no hi ha res que aquí valgui la  pena robar.

Tu sempre has  sigut a qui he estat buscant, ets l´única que tens la clau, però mai arribaré a entendre  si jo sóc massa bo  per tu o tu ets massa bona per mi

Bé , no hi han llums  aquesta  nit, només  hi ha  un cantant amb el cor calent cantant Menphis in June mentre treuen a garrotades el dimoni  d´un noi que porta una samarreta blava. Més tard será arrestat per resistir-se  a l´autoritat. Encara puc sentir la seva veu en  la llunyania.

Però realment te n´adones de que el que sembla molt gros a la  distancia, vist de prop no ho és tant.  Mai vaig arribar a aprendre a  beure aquesta sang i dir que era vi, mai vaig arribar a aprendre a  abraçar-te i dir que només eres meva.

No hay comentarios:

Publicar un comentario