jueves, 13 de enero de 2011

Fairytale of new york-The pogues

Un dels  Lps més complerts que recordo és el "If I should fall from the grace of god" dels The Pogues. LLàstima que al Shane Mcgowan se li anés tant i tant la pinça( ara per ara no se  si es  viu o mort) perque el paio era un compositor excel.lent. Donç bé aquest duet amb la Kristy Mccoll( aquesta si que es morta) és  una de les meves cançons preferides. Hi ha una  estrofa que considero una de les millors declaracions d´amor que  he vist mai

I could have been someone -Podria haver estat algú.
Well so could anyone .- Bé algú si que  podria haver estat
You took my dreams from me - Tu em vas treure els meus somnis
When I first found you -la primera vegada  que et vaig trobar
I kept them with me babe - Encara els porto amb mi nena
I put them with my own -Són una  part de mi
Can´t make it out alone -No ho puc fer-ho tot sol
I´ve built my dreams around you - He construït els meus somnis al teu voltant.





A disfrutar amb  la verda, beguda i magnífica Irlanda( tornaré aviat a  Dublin, palabrita del niño Jesus)

No hay comentarios:

Publicar un comentario