jueves, 6 de enero de 2011

LEAVING NEW YORK-REM

Quan en els meus temps mossos tenia messenger , a les frases clau que es posaven  jo en tenia una dels REM: “marxar/abandonar mai va ser quelcom del que estigués orgullós”.

Estic enamorat d´aquesta cançó, de la sensibilitat extrema del Michael Stipe,  de les pinzellades d´emoció que desprèn cada nota .

Moltes vegades observo les cares dels viatgers  i en els seus ulls imagino milers d´històries, una d´elles pot ser aquesta.

No es poden tractar banalment els sentiments , perque dels sentiments es nutreix la pòpia vida

Deixant Nova York( Leaving New York-Rem).

Ara tot està tranquil i tot el que em porta són els records, una nit brillant.
Encara estic despert.
Vaig mirar endavant  i estic segur que et vaig veure.
Ara ja no em necessites perque et digui que no  hi ha res que es pugui comparar amb tu.

Podries  haver rigut si t´ho hagués demanat
Podries haver dissimulat que estaves emprenyat
Podries  haver tingut èxit en  canviar-me.
Jo podria haver donat la  volta.
És molt més  fàcil deixar que ser deixat,
Però deixar-te mai va ser una cosa de la que n´estigués orgullós
Mai es fàcil deixar New York, vaig veure les llums desaparèixer.

Ara la vida és dolça i tot el que em porti ho intentaré agafar.
La solitut s´està acabant poc a poc,
simplement està en compàs d´espera.
I tot el que  he  perdut, tu sempre estaràs en els meus ulls
He esmicolat el llaç que em lligava al teu cos,
podria haver viscut  la meva  vida com un  somni
però et juro que  això és real.
Els records són deixalles que s´esmicolen com el vidre.
Centra´t en el futur i oblida el passat
Però ets tu, ets tu el que  sento.

  
Podries  haver rigut si t´ho hagués demanat( això m´està destrossant)
Podries haver dissimulat que estaves emprenyat( canvia)
Podries  haver tingut èxit en  canviar-me. ( això m´està destrossant)
Jo podria haver donat la  volta( canvia).
És molt més  fàcil deixar que ser deixat( això m´està destrossant),
Però deixar-te mai va ser una cosa de la que n´estigués orgullós
Mai es fàcil deixar New York, vaig veure les llums desaparèixer.

Troba-ho en  el  teu cor, això m´està destrossant, Troba-ho en el  teu cor, canvia

Ja t´ho vaig  dir que t´estimaria  sempre.-
Ja t´ho vaig dir que t´estimaria sempre
Mai es fàcil deixar New York, vaig veure les llums desaparèixer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario