lunes, 17 de enero de 2011

Primer poema d´aquest any

Aquest és el  primer poema d´aquest  any. Potser será perque és dilluns, no sé… però ha sortit fulminat.
He retornat al passat, quan  no hi havien intencions, condicionants( em convé, no em convé), estratègies… quan tot era un salt al buït, potser suicida si, però tremendament lliure.

"El  pasado es lo que recuerdas, lo que imaginas recordar, lo que te convences en recordar, o lo que pretendes recordar."
(Harold Pinter)
Primer poema
Torno enrera
i no puc veure
en quin petó
em vaig perdre.

Encara hi estic,
entusiasmat
en el foc d´aigua
que m´hi van escriure.

En quina part
ens vam deixar
la veritat
abandonada?

Tot el que posem
davant fan tèrbols
els privilegis
dictats  en  sang.

I ja no som sino
res més que  els
maleïts servents
de la inèrcia.

Deixa´m recordar-te
un cop més,
quan no existia el jo,
ni el tu, ni els altres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario