viernes, 4 de marzo de 2011

The swell season- In these arms

A Dublin són una institució venerada.-
Aquí a Barcelona han vingut dues  vegades, les  dues amb "sold out".
Tenia moltíssimes  ganes de traduir aquesta joia.Quina delicada,oportuna i bella cançó.
Com diuen en british: enjoy it!!!

En aquests braços(in these arms- the swell season)

Usa la veritat com  una arma
per apallissar a tots els teus amics.
Cada esquerda  a la teva armadura
serà una excusa per fer-te  mal.
I tots els nois en el rebedor criden el teu nom.
L´amor veritable els trobarà al final

Tu estaves inquieta,
Jo estava en algun lloc menys segur
així que vaig sortir corrent a la carretera.
Ara hi ha una llarga llista dels llocs on vaig estar
però al final vaig deixar de complicar-me la vida
i vaig tornar a  casa

Perque tal volta jo vaig néixer per abraçar-te entre aquests braços
tal volta jo vaig néixer per abraçar-te entre aquests braços

Fes servir tots els teus sants , la teva  espiritualitat
I totes  aquelles coses que et fan sentir bé
Si continues amb aquest gilipolles
al final et farà mal.
Hi ha una veu que sona forta i alta a la ràdio , només per tu,
Parla de que la bona  fortuna al  final el trobarà.
Perquè tal volta jo vaig néixer per abraçar-te entre aquests braços
                                    tal volta jo vaig néixer per abraçar-te entre aquests braços

No hay comentarios:

Publicar un comentario