sábado, 26 de marzo de 2011

where the wild roses grow

Un dels  duets més  famosos de l´història del rock australià , killer Nick i  la princesa Kyle .
Una  “murder ballad “ en tota  regla


WHERE THE WILD ROSES GROW
( ON CREIXEN LES ROSES  SALVATGES)
NICK CAVE-KYLE MINOGUE


Ells em deien “la Rosa salvatge”
Però el meu nom era Elisa Day
No se perque em deien d´aquesta manera
Perque el meu nom era Elisa Day.

Desde el primer dia que a vaig veure  vaig saber que ella era l´única
Mentre ella em va mirar als ulls i em va somriure
Pels seus llavis van posar el color a les roses
Elles creixen riu avall, sagnants i salvatges.

Quan em va trucar a la porta i va entrar a l´habitació
La  meva tremolor   es va  calmar en la seguretat de les seves  abraçades.
Ell seria  el meu primer home, i amb una cuidadosa ma em va secar les llàgrimes  que davallaven pel meu rostre.

Al segon dia li vaig portar una rosa.
Ella molt més bonica que qualsevol dona que hagués vist abans.
Li vaig dir: Saps a quin lloc creixen les  roses salvatges, tan dolces, daurades i lliures?

Al segon dia ell em va  venir a veure amb una senzilla rosa vermella
Em va dir: em donaràs  el teu sentiment de pèrdua i el teu dolor?
Li vaig  dir que  si amb el  cap mentre m´estirava al llit
Ell em va  dir: Si t´ensenyo a quin lloc  creixen les  roses, em seguiràs?

Al tercer  dia  em va portar al riu. Em va  ensenyar les roses i ens vam besar
I l´última cosa que  vaig sentir va  ser una paraula musitada
Mentre estava  a sobre meu rient i amb un roc  a la mà.

A l´últim dia la vaig portar a on creixen les  roses salvatges
Mentre estava sentada a la vora del riu, el vent  era lleuger com un lladre
Li vaig donar un  petó   per dir-li adeu. Li vaig dir: Tota la bellesa ha de morir
La vaig deixar caure i li vaig plantar una rosa en els seus dents.

No hay comentarios:

Publicar un comentario