sábado, 26 de marzo de 2011

Una petició- I SHALL BELIEVE- SHERYL CROW

Ahir al vespre me la vas demanar. Aquí la  tens nano...
Alguna cosa bona dec  haver  fet en aquesta vida per merèixer tenir-vos a tots dos com amics.
Sempre heu sigut els millors

I JO M´HO CREURÉ ( Sheryl Crow).

Vine a mi ara i posa les teves mans damunt meu.
Encara que no sigui veritat diga´m que tot anirà bé
I jo m´ho creuré.
Estic trencada en dos i  sé que pots notar
que només torno a  casa quan estic molt sola,
Jo si  que   ho crec, que no totes les coses
seran de la manera que tu creus que  haurien de  ser .
Sembla que  cada  cop que intento fer-ho bé
Tot es desmorona damunt meu.
Si et plau, sigues sincer i  diga´m que no renunciaràs a mi
I jo m´ho creuré, jo m´ho creuré.


Obre la porta i mostra´m la teva cara aquesta  nit.
Se que és veritat que ningú pot curar-me com tu ho fas.
Tu tens la clau de  tot.
Mai més et donaré l´esquena.
Em sento pesada aquesta nit, però el teu amor està bé
I jo m´ho creuré , que no totes les coses
seran de la manera que tu creus que  haurien de  ser .
Sembla que  cada  cop que intento fer-ho bé
Tot es desmorona damunt meu.
Si et plau, sigues sincer i  diga´m que no renunciaràs a mi
I jo m´ho creuré, jo m´ho creuré.


No hay comentarios:

Publicar un comentario