domingo, 22 de mayo de 2011

CADA PART DE MI-STEVE EARLE


Ahir eren  aproximadament dos quarts d´una del migdia, mentre estava  corrent, quan em va sortir a l´MP3 aquesta  cançó de l´últim Cd del gran gran gran Steve Earle, una de les meves debilitats.
Em vaig emocionar com un nen petit, sort que estava sol per aquests mons de  Déu.
Vaig pensar amb la seva jove esposa, l´Allison Moorer. En la primera  vegada que  va agafar l´acústica i li va cantar, només per ella, i amb lo afortunada que va haver de sentir-se, de que aquesta delicada, bellíssima i sincera melodia  fos ella escrita en cançó.
En el video adjunt de fa només un mes al Letterman , l´Allison l´acompanya al piano. Només li fa un somriure , ja n´hi ha prou, ho és tot.
Jo  no se  el que es sent quan t´escriuen una  cançó o  un poema només per tu, però si que  sé el que sent qui ho fa .Orgull.
Orgull d´haver posat tot el que ets en unes línees, treure-les de tu mateix per donar-les a qui vagi dirigida. I que pugui recórrer a elles  quan vulgui, quan ho necessiti, quan per  casualitat apareguin en un calaix al cap de molts anys …
Continuaran sent tu mateix, cada part de tu, per sempre.
Perdeu tres minuts en escoltar-la i sabreu del que estic parlant

CADA PART DE MI
( Every part of me- Steve Earle)

T´estimo amb tot el meu cor,
amb tota la meva ànima, amb cada part de mi .
És tot el que puc fer per delimitar
on acabes tu i on començo jo, ja veus.

He viscut molt de  temps amb les meves penalitats
Vaig deixar un rastre de llàgrimes darrera meu,
em vaig enamorar moltes  vegades
però mai vaig pensar que aquesta amabilitat
podria trobar-me

T´estimo amb tot el que tinc,
amb tota la meva debilitat,
amb tota la meva  força.
No puc prometre res excepte
que el meu últim sospir portarà el teu nom
I quan jo ja no hi sigui ells cantaran una  cançó
d´un idiota solitari que va vagar pel món i va tornar
però que al final la va trobar.

T´estimo amb tot el meu cor,
amb tota la meva ànima, amb cada part de mi .
Donaré voltes per tot l´univers fins el final
I aleshores em preguntaré
Si hauríem de tenir una altra oportunitat.
Podria mantenir aquest ball per sempre
a sota d´una doble lluna amb les estrelles
que enlluernen el cel i brillen
allà on estàs tu?

Perque t´estimo amb tot el meu cor,
amb tota la meva ànima,
amb cada part de mi .

No hay comentarios:

Publicar un comentario