jueves, 5 de mayo de 2011

Cançó de Bona Nit

Aquesta setmana he escoltat l´últim Cd del Paul Simon i la veritat és que no  m´ha agradat gaire. Però de totes les grandíssimes cançons que va escriure  aquesta és la meva preferida. I la va fer el 1964. Delicada i tendra. Amb una harmonia perfecta.
Tanqueu els ulls  i que us acaricïi dolçament fins que us quedeu adormits-.
Bona nit Laia, amor meu, Bona Nit

Dimecres , a les tres de la matinada.
Wednesday morning 3 am
Simon & Garfunkel

Puc escoltar  el suau respirar de la noia que estimo
estirada al meu costat adormida amb la nit
I com seu cabell flota en una delicada boira sobre el meu coixí
reflectint el resplendor  de la llum de la lluna d´hivern

Ella és dolça, és carinyosa  però el meu cor continua angoixat
I puc veure els seus pits  com delicadament s´aixequen  i després cauen
Però jo se  que a la primera llum de l´alba  hauré marxat
I aquesta nit serà tot  el que em  quedi per recordar.

Déu Meu què he fet! Perquè ho he fet!
He comès un  crim, he trencat la llei
Per 25 dòlars i monedes de  plata
he atracat i robat en una botiga  de licor

La meva  vida no sembla real, el meu crim una il.lusió
Una escena horriblement escrita en la que he d´actuar
Però mentre miro de lluny  a la meva jove amant al meu costat
Sé que falten poques hores perque arribi el matí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario