martes, 28 de septiembre de 2010

BECAUSE OF

Quan l´acabeu de llegir no negareu que la lletra és molt i molt sexy. Una aspiració per qualsevol home( dels pocs que quedem al costat d´aquesta vorera) . Els  que  diguin que no,  menteixen segur.
Li he  enviat un correu al vell de Montreal perque m´expliqui  com s´ho fa  amb 76 anys!!!!. Ja ho dic  ja... sempre  hem d´aprendre dels mestres. Si l´evolució és  això m´hi apunto a ulls  clucs...

"   Per culpa d´unes  poques cançons, de les que  vaig  parlar amb molt misteri, les dones  han estat excepcionalment  amables  amb la meva  edat. Elles construeixen un lloc  secret  a les seves ocupades  vides  i  em tenen allà.- S´acaben despullant de mil  formes  diferents i em diuen: Mira´m bé Leonard, mira´m   per última  vegada. I aleshores s´estiren en el llit  i em  cobreixen amb el seu cos com  si  fos un nen  tremolant de por.

oh yeahhh



No hay comentarios:

Publicar un comentario