jueves, 23 de septiembre de 2010

I ara una mica de mala llet

El despit és una reacció humana. La seva intensitat depèn directament  de la que  hi has invertit.
Quan ho has donat  i perdut tot, només et queda la possibilitat de que el pas del temps et posi en el lloc que et mereixes per l´esforç, renúncies i sacrificis que has fet. Però no és segur que això passi i , potser, et quedis sempre molt per sota dels teus mèrits( un sempre es pensa que  ha tret el millor que tenia l´altre).
Per això estan les cançons. Revitalizen l´auto-estima de forma íntima, que no  fa  mal a  ningú.
Maybe  someday de  Dylan  clava perfectament aquest sentiment, també  amb un pèl d´auto-critica( la tòfona de les virtuts)
La cançó és terriblement bona ( un rock & roll enèrgic) i potser hi han dos  de les frases que a mi més m´han impactat que parlen de les  relacions humanes:
"Potser que  algun dia descobreixis que tothom és sempre l´idiota d´algú altre"
" Alguna cosa a  canvi de res  és el que tothom preté"

Com que la lletra és massa llarga us  faig a mans els fragments que més m´ agraden:

MAYBE SOMEDAY

"Potser algun dia  et quedaràs  satisfeta, quan ho hagis perdut tot i no et quedi res per amagar. Quan et cansis d´entrebancar-te potser em demanaràs que  torni amb  tu. Potser  algun dia, quan  estiguis sola , sabràs que el meu amor per tu mai em va pertànyer"
"Potser algun dia no sabràs on anar, miraràs enrera  i et preguntaràs perquè vas cremar tantes naus. Miraràs enrera i per fi  comprendràs que  estaves millor amb mi que amb ell."
"Potser algun dia  et recordaràs del que  vas  sentir, quan tots dos  ens posàvem a  prova i cap dels dos feia el que de veritat sabia  fer, potser algun dia em creuràs quan et dic  que et vaig estimar de totes les formes que són possibles."
"Perdona´m nena per totes  les coses que no vaig fer, per no atravessar totes les portes  per arribar   tu"
"Potser algun dia no hi haurà res més  a  dir. Segurament ara sóc tant feliç com tu però no ho se expresar-ho tant bé. No cal que em donis l´excusa de que tu i jo erem massa  diferents. Potser algun dia veuràs que és veritat que no hi va  haver en el món un amor més gran del que jo vaig sentir per tu..."
Paraula d´En Bob

No hay comentarios:

Publicar un comentario