jueves, 23 de septiembre de 2010

DAMIEN JURADO-ENCARA ESTIC AQUÍ

Baixant a Barcelona  m´he posat a  traduir una  lletra del Damien Jurado. Casualitats de la vida   he  vist que  venia  a  la Ciutat ( Be cool) el proper 1 d´octubre. He de reconèixer que el segueixo de forma  irregular  però aquesta  cançó em té el cor  robat.
Quan l´escolto em  passa  igual que amb qualsevol  peli de la Disney amb la gran putada de  que  el tren no es  fosc i  al màxim  que  puc arribar és a dissimular  que em frego els ulls.
Aquesta sí que és una  cançó trista de veritat, però  com els hi passa a  tots els vençuts , té  el seu punt de  dignitat    i de  bondat

I´M STILL HERE( Encara estic  aquí)

Vaig quedar-me  dempeus a  peu de carretera
fins que  vaig veure les llums del  cotxe esvair-se,
desaparèixer cremant-se com  estels,
un vell Chevrolet atrotinat rodant per la nit.

Dec haver tingut més d´un  centenar de malsons
somiant que et quedaves adormida al volant
i vaig  fer totes les pregàries que  vaig poder.
On estàs  ara?
Jo encara  estic  aquí. No vaig enlloc.

Aquí hi ha una  foto del nostre primer fill,
aquí n´hi ha una altra del nostre casament.
Res no ha canviat, el meu amor és el mateix.
Encara estic  aquí i aquí em quedaré.

Quan tornis farem una  festa,
penjarem les llums de  nadal.
Tu seràs la  meva  nòvia
i jo seré el teu nòvio.
Et trobo a  faltar,
si et plau, torna aviat  a  casa.

La teva  mare  em va dir
que l´has trucada aquest matí dient:
Diga-li que l´estimo
però que no tornaré mai més.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario