viernes, 4 de febrero de 2011

DESITJO VEURE´T AVIAT- HERMAN DÜNE

Uuummm!.-  com  m´agraden els Herman Düne, i ademés són actuals.

No ens  hem d´anclar en el passat perque avui dia  es  fan coses molt i molt bones com  aquesta.

Recordo quan vaig estar a  Galway. La imatge  que  tinc gravada és la d´una noia  en un pub que va  cantar gairebé a capella  el Moondance del Van Morrison  que em va emocionar.

Presenteixo un cap de setmana  farcit de sol i de molta música  per traudir( la primera la  referida del lleó de Belfast)

A la meva  ma l´Infussion d´Iris de Prada, un perfum de dona que em trastoca.

Que no s´acosti ningú que no  responc.

Àngels, go!!!!!

I WISH I COULD SEE YOU SOON(HERMAN DÜNE)

Et vaig haver de  deixar a Galway, però penso en tu cada  dia,
pel matí i per  la tarda. Desitjo veure´t aviat.
Quan  vaig  escoltar  la teva  veu  em vaig sentir  molt bé.
Era  com si no   m´hagués deixat res en el meu cervell.
Era  com estar a la  platja de Rockaway en el mes de juny.
Desitjo veure´t  aviat.
No tenia  cap mena d´intenció de trobar-te nena
Tenia milions de coses per  fer.
Però vas atravessar el meu cor  amb un harpó. Desitjo veure´t aviat.

Vinga  àngels!
Quan temps podràs  estar sense  veure-la?
A mi  m´agradaria quan abans millor
Creus  realment que ella t´esperarà?
No sé que  dir-vos i tampoc hi puc fer-hi res
Ara estic atravessant el mar  i em pregunto si m´esperarà
O si trobarà un altre  per omplir el buit.- Desitjo veure´t aviat.

Si m´esperes una mica, estimada amiga, fins que  vingui a donar-te la mà.-
Seríem  com els  insectes que surten dels capullos.
Ja saps que desitjo veure´t aviat
No fa  gaire  que  em sento així. Per fi  tinc  algú a qui trobo a faltar,
Sota el sol, sota la lluna, desitjo veure´t aviat

Vinga  àngels!
Quan temps podràs  estar sense  veure-la?
A mi  m´agradaria quan abans millor
Creus  realment que ella t´esperarà?
No sé que  dir-vos i tampoc hi puc fer-hi res
Ara estic atravessant el mar  i em pregunto si m´esperarà
O si trobarà un altre  per omplir el buit.- Desitjo veure´t aviat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario