viernes, 4 de febrero de 2011

Més música

les dues cançons següents van ser fetes amb quaranta anys de diferència.- La primera és un clàssic de clàssics, el Moondance del Van Morrison de 1970. No cal traduïr-la perque la lletra és molt fàcil . És simplement magistral.
L´altra és una cançó "diferent"- EL Limit to your love(James Blake).
 La seva història es remonta a una  lectura que vaig fer el diumenge a un diari que la titllava de "sublim". Encuriosit vaig anar a  buscar-la. La primera  vegada que la vaig escoltar em va semblar horripilant però noi, ha anat calant a poc a poc i no puc parar d´escoltar-la . Em retracto humilment. La seva sensualitat minimalista és extraordinària. Aviso! doneu-li més d´una oportunitat.


There´s a limit to your love.-Like a waterfall in slow motion, like a map with no ocean

No hay comentarios:

Publicar un comentario