jueves, 10 de febrero de 2011

Jinks vs Murakami

Per uns petits problemes tècnics portava quatre dies sense la meva joguina. M´he dedicat a preparar la primera recopil.lació de música  d´aquest any, però encara trigaré perque aquesta vegada aniran acompanyades de les seves respectives lletres.
El que  si que  he fet ha estat anar puntualment al gimnàs cada  dia i a córrer per les nits amb certa regularitat. Ahir mateix em vaig provar  en els 20 km. Dues hores de desconnexió entre les meves cames  i el meu cervell.
Mentre les primeres patien a deu km/h el meu cap anava a una velocitat bestial, ara repassant les respercusions internacionals de la crisi egípcia(és mentida jaja), ara revisant  el meu present i el meu futur( tancat definitivament  el passat, els sis mesos més demolidors de la meva vida). El preu ja està pagat i en són 35 .
Ara toca aprofitar l´avinantesa i mantenir la talla dels pantalons( va haver-hi un moment que els havia perdut i no sabia ni a on estaven)
Deu ser deformació literaria  el que m´ha fet tenir sempre a    diferents versions de la veritat. Però això sempre ha sigut respecte els altres. El que no he fet mai, ni ho faré, ha estat mentir-me a mi mateix. Diuen que la cabra siempre tira al monte , i tenen raó. Un camell m´hi va portar  i allà m´hi he quedat. M´agrada mantenir la  incógnita de si sóc o no  inofensiu (moltes vegades ni jo mateix ho sé). Els finals oberts sempre m´han semblat  molt més interessants  i estimulants que les coses  finites
Però mirem endavant. El cap  sempre l´hem tingut ben amoblat, ara falta acabar d´arreglar el rebedor l´entradeta i li he encarregat la feina a la boja de la meva monitora d´abdominals. Amb el preu que  cobren, com aquest estiu  a la platja no ens aplaudeixin, la demando.
Estem forts  i molt contents, Jinks, però aminora la velocitat que em faig gran i  hi ha gent que espera que no ens fem mal.
Ves al trote i  disfrutem del mar fred  fent-se de nit

No hay comentarios:

Publicar un comentario