lunes, 4 de octubre de 2010

LA MEVA VIDA SECRETA

Tornem a  voltes  amb  Cohen.-

És dilluns i avui  he  tornat a  pujar massa sol, només  amb un anormal  que m´anava  parlant , estupidesa  rera  estupidesa. És tant idiota que no s´ha assebentat que l´ignorava. Tothom mira per ell, no hi ha cap concessió.

Estic  cansat de pujar i baixar de Barcelona( són més de  20 anys   dia rera  dia) .

El que és més trist de  tot  es que  , mirat i remirat desde tota la fredor possible, no hi ha , avui  per  avui , cap alternativa.

Només em queda la  meva vida secreta, tot el que queda més enllà dels meus ulls i sobretot, més enllà de les meves paraules. Allò que  realment penso, allò que  realment sento, allò que  realment sóc.

El mestre les clava sempre.



LA  MEVA  VIDA SECRETA

T´he vist aquest  matí,
anaves ràpid no sé a on.
Jo sembla que no em pugui
desprendre del passat.
I et trobo molt a  faltar,
no tinc ningú en perspectiva,
i a la  meva  vida secreta
encara estem  fent l´amor.

Ric encara que estigui  enfadat,
Sóc  trampós i dic mentides.
Faig el que  he de fer
per tirar endavant.
Però sempre sé allò que  està bé
i allò que  està malament
i a la meva  vida secreta
sempre  moriría per la veritat

Aguanta  germà
Aguanta´t ben fort  germana.
Finalment  he rebut les ordres,
marxaré quan arribi el matí,
marxaré tota la nit
movent-me entre les  fronteres
de la meva vida  secreta.

Si miro els diaris
m´entren  ganes  de plorar.
A ningú l´importa
si la  gent viu o es mor.
I els comerciants volen que pensis
que tot és o blanc o negre.
jo dono  gràcies a Déu
que això no és tan  fácil
a la meva vida secreta.

Em mossego la llengua,
compro el que  em diuen
desde l´últim èxit
fins la saviesa dels antics
però sempre  estic molt sol
i el meu  cor és com  el gel.
està  ple  de  gent i fa  fred
a la meva  vida  secreta

No hay comentarios:

Publicar un comentario