lunes, 18 de octubre de 2010

Una petició-HEY THAT´S NO WAY TO SAY GOOD-BYE

Un amic  meu m´ha demanat que li tradueixi aquesta  cançó. Tens molt bon gust.
L´he tornat a  escoltar vàries vegades  i continuo pensant que el Leonard té un sisè sentit per acompanyar-nos en moments molt  puntuals i molt concrets de la nostra vida. Que cadascú agafi el seu. A la  teva salut Jordi.



Escolta, aquesta no és  manera de dir-nos adéu.(Leonard Cohen)


Et vaig estimar pel matí. Els nostres petons eren profunds i tendres.
El teu cabell sobre el coixí semblava una  tormenta  daurada que estava adormida
Jo ja  sé que molts d´altres  es van  estimar abans que nosaltres, que no som  cap novetat ,que a  la ciutat  i en els boscos  molts d´altres van somriure com tu i jo,
però ara la distàcia ha arribat entre nosaltres i tots dos ho hem d´intentar,
Els teus ulls són suaus amb el dolor,
Escolta, aquesta no és  manera de dir-nos adéu.

No n´estic buscant a  cap altra i intento pasar el temps com puc,
Passejo fins la  cantonada, les nostres passes  sempre  rimaran.
Tu  saps que el meu  amor  continua  amb tu de la  mateixa  manera que jo sé que el  teu amor  està amb mi, simplement  que  les  coses canvien com la riba i el mar
Però no parlem de l´amor, o de les  cadenes, o de les coses que no podem desfer.
Els teus ulls són suaus amb el dolor,
Escolta, aquesta no és  manera de dir-nos adéu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario