jueves, 14 de octubre de 2010

a man is in love

El matí ha començat estressant. Continuo sense portar bé  anar continuament amunt i avall , i només  falta que em tal.ladrin sobre divorcis, convenis, certificats de  convivència i parides similars. No me´l trec de  sobre ni maltractant-lo.

A Arenys el tema  ha millorat i fins a Badalona  he  escrit un dels poemes que més m´han  agradat dels últims anys i que he desat en un "word" com un tresor massa íntim com per publicar-lo mai al bloc. Es llegirà quan arribi el moment i el lloc oportú.

Com que estava  satisfet  he entrat al  gimnàs  amb  ganes de passar-m´ho bé. A la classe de spinning en Marc( Chiquitin) i l´autor  hem rigut el que no està  escrit  gràcies a una  jovenívola cadella que no ha encertat  amb  les mides  i les  superficies obertes de la seva  samarreta. Cada  vegada que en Jesús deia " ARRIBA"   en  Marc i jo  tombàvem el cap "ABAJO"   sota el  risc de  tenir una  rotura... diguéssim que  fibrilar.

A la  feina, el mateix mal necessari de  cada  dia. Sort que al migdia  he fet un  "break " per tornar al  gimnàs a córrer una  hora tot preparant la mitja marató del cinc de desembre. Estava  content perque no m´he ressentit del mal de genolls que tenia ahir.

Tornant a Calella  m´he posat a traduir un clàssic , el " Satisfied Mind" que  ha  cantat tot bitxo vivent si bé jo m´he  quedat  amb la versió del Johnny Cash  en el seu últim disc "ain´t no grave". Una  versió sentida i molt oportuna( moria poc  després de gravar-la).

Però al  final , malifetes de l´ipod, he acabat traduïnt " A man is in love" del disc "Room to Roam " dels  Waterboys. En Mike Scott és un dels compositors moderns més brillants que mai  ha  tingut el ressò que es mereixia.

Una lletra senzilla (com tota bona poesia)  amb un esclat final  de  flautes  i tamborines  que incita mortalment a la dansa com si estiguéssim en una festa mediaval, ebris de cervesa  calenta.

Perque al  final sentir-te enamorat és una  grandíssima sort per la que molts( teòrics, estrategues del cor  i reservistes) matarien(encara que no t´ho reconeixeran mai).

Com signaven els Waterboys al final de  cada disc "Gràcies  Déu per la vida, l´amor i la música". Oh yeahhh.

A MAN IS IN LOVE( Un home està enamorat)

Hi ha un  home que està enamorat.
Que com ho vaig saber?
Vaig anar a donar una  volta amb  ell i m´ho va  dir,
en la  cançó que  va cantar,
aleshores ho vaig saber
que ell estava enamorat de tu.

Hi ha un home que està enamorat.
Que com ho vaig  sentir?
No parava de  parlar  cada cop que tu estaves a prop.
Repetia fluixet el  teu nom i tancava els ulls.
Un  home  està enamorat.I ell ho sap.

Hi ha un  home que està enamorat.
Que com me´n vaig adonar?
M´ho vaig imaginar  quan estava mirant com  et vesties.
T´ho hagués  donat tot
encara que tu no ho volguessis.
Un home està enamorat i
sóc jo.

(Mike Scott)

No hay comentarios:

Publicar un comentario