viernes, 22 de octubre de 2010

The letters-Leonard Cohen

Dear Heather és l´últim àlbum del Leonard .- Diuen que no estava a l´alçada dels seus clàssics i potser tenen raó, però hi han moltes joies  dignes de  ser descobertes. Aquesta n´és una.

Hi ha  una frase que em descontrola: " the simple kindness here, the solitude of strenght"( i aquí aquesta  simple bondat, la solitut de la  força).-

És cert que  quan fem el que hem de  fer  perque així ens ho diu  la raó lògica, deixem  el nostre cor de banda i desamparat, molt sol en definitiva.

Avui he tingut una conversa amb un  amic  meu, aprofitant que no hi havia massa  feina al despatx, en la que hem parlat de renúncies, de criteri, de perdedors....

És per tu.


THE LETTERS( LES CARTES)

Mai vas  voler obrir les cartes que et vaig enviar. Però ara entens quin era, realment, el seu  significat.
Ara les  estàs  tornant a llegir, aquelles  que no vas cremar. Les apretes  en els  teus llavis… eren les meves pàgines  sobre la inquietud.
En elles deia que  hi havia  hagut una  inundació i que  res s´havia pogut salvar.
Vaig esperar que tornessis… et vaig donar la meva adreça.
La teva  història era llarga, complicada i extensa. Et va portar anys creuar les barreres de la  teva auto-defensa.
Però ara apareixen les  males  formes, les  ferides, la completa extinció.. i aquí... aquesta simple bondat, la  solitut de la força.
Entres a la meva  habitació, et quedes dempeus al costat del meu escriptori.
Comença a  escriure la teva  carta al pròxim que vingui.

No hay comentarios:

Publicar un comentario