jueves, 4 de noviembre de 2010

DECISIONS QUE MARQUEN

DECISIONS QUE MARQUEN

Quan era  bebé  ja era  espabilat. Vaig   sortir el primer de  tres  germans  i no escapa a ningú que  això ja era un bon indici.

En el limbo  vaig tenir prou en moure amb gràcia la  cueta i posar la cara  del gat d´Shrek  al comisari de  sortida  perque em deixessin  sortir tres dècimes de  segon abans que els altres pallassos vestits de pijama.

La meva mama( gloria in excelsis Deo) va  agafar al  campió i com a premi( en comptes de les carques i inútils copes que només  serveixen per fer  nosa  i pols) em va amorrar a la  teta.

Amb la cara aplastada contra la mamella  em  faltava l´aire i no podía  pensar( un altre  indici pel meu futur).

Les  meves  mans  encara anaven a la seva  bola  i no em feien  ni puto cas. No tenia on agafar-me, estava desesperat, m´estava  afogant. La salvació  va sorgir amb  forma de  sortidor al que em vaig enganxar  com un jueu a un  bitllet de dólar.

Diuen que les experiències  traumàtiques et marquen de per vida i què millor  que et  marquin les dones ( la teta i la meva mama) i el  menjar ( el gran suc de la teta).

Quan era  vell m´agradaven  les peces de museu. Estudiar  historia de l´Art era molt fashion i em vaig  convertir en un expert teòric en estàtues, guapes per morir, però estàtues  i en vitrines. La modernitat apretava i , fins i tot, n´hi havien que es movien i parlaven!!!.

Però  no vaig ser prou hàbil en preveure dos defectes: el primer era que  a la pedra no  li raja la teta i jo sempre  tenia  gana. El segon és  que  amb el temps i  confiança se´ls hi fonia  el xip. Es decontrolaven com un  robot resetejat, no hi havia manera d´entendre-les, i es movien arreu fent bip,bip,bip, ERROR DE  SISTEMA!!!!

Ara que  sóc  més  jove, i més guapo, i ara que puc, no m´agraden les  estàtues( sempre a contracorrent Bagué).

La gastronomia és més  interessant que la Història. Els historiadors parlen, miren, comenten , critiquen mentre que els  gastrònoms s´ho emporten tot cap a dintre.

Així que ara  m´he decantat  per la fase  productiva , deixant de banda la vertent místico-artística  del tema.

Només m´agraden les dones  que em pugui menjar senceres ( veieu com sóc un prodigi de la síntesi!!!): cruspir-me tota la seva bondat, dedicació, entrega, tot el seu cor i  com no( no sóc tant tonto), tot el seu cos, teta  inclosa.

Però nois,  m´han posat  a dieta.   Mama, per què em vas fer tan golafre?

No hay comentarios:

Publicar un comentario