viernes, 19 de noviembre de 2010

I WILL SURVIVE

Segona cançó aleatòria de l´Ipod camí de l´estació. Un clàssic de clàssics en la versió original de la Gloria Gaynor.
Sort que a les sis del matí no hi ha  ni Déu pel carrer( només els tontos que es lleven a les cinc).
Per paliar la desgràcia de fer cada dia el mateix i de pujar sol com un mussol, m´he posat a ballar-la de manera una mica gay, que és lo seu.
La cançó té la seva mala llet.
En fi, un petó des de les plataformes .....

I will survive(sobreviuré)

Primer  vaig sentir por, em vaig quedar petrificada.
Pensava que mai podria viure sense tu al meu costat.
Després vaig passar moltes nits pensant en el mal que em vas fer.
I em vaig fer forta i vaig aprendre a tirar  endavant.

I ara tu tornes de l´espai exterior.Acabo d´entrar
i et veig aquí amb aquella mirada trista a la  teva cara.
Devia haver canviat abans aquell estúpid pany,
devia haver-te fet deixar la clau
si hagués imaginat que  tornaries per incordiar-me.

Així que, vinga, fot el camp!
Surt per aquesta porta. Torna per on has vingut
perque mai més tornaràs a ser benvingut.
No vas  ser tu qui va intentar ferir-me amb els adéus?
Creies que m´esfonsaria? Creies  que m´estiraria i moriria?
Sobreviuré. Mentre sàpiga com  estimar sé que seguiré viva.
Tinc tota la vida per viure-la i tinc tot el meu amor per donar.
Sobreviuré, sí, sobreviuré.

No esfonsar-me em va treure totes les forces que tenia.
Ara estic intentant  durament arreglar totes les peces del meu cor trencat.
Vaig passar moltes nits sentint llàstima de mi mateixa.
Acostumava a  plorar, però ara porto el cap ben alt.

Ja em veuràs, sóc algú completament nou.
No sóc ja aquella petita persona encadenada
que encara està enamorada de  tu.
Així que t´anava bé deixar-te caure per aquí?
què esperaves, que estigués lliure?
Ara guardo tot el meu amor per algú que realment m´estimi.

Així que, vinga, fot el camp!
Surt per aquesta porta. Torna per on has vingut
perque mai més tornaràs a ser benvingut.
No vas  ser tu qui va intentar ferir-me amb els adéus?
Creies que m´esfonsaria? Creies  que m´estiraria i moriria?
Sobreviuré. Mentre sàpiga com  estimar sé que seguiré viva.
Tinc tota la vida per viure-la i tinc tot el meu amor per donar.
Sobreviuré, sí, sobreviuré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario