martes, 9 de noviembre de 2010

ONE-U2

Buahh... quantes  ganes tenia de traduir aquesta autèntica joia. Una de les millors cançons de tots els temps.
sobren els comentaris

                                                                     ONE(ÚN)

Això  et fa sentir millor
o bé et sents igual?
Bé,  serà més fàcil
per tu ara que tens
a qui culpabilitzar.

Dius: Un amor, una vida
Quan hi ha una necessitat en la nit.
Un amor que hem de  compartir
i que et deixa, nena,
si no el  cuides.

Et vaig decebre?
Et vaig deixar un mal gust de boca?
Actues com si no haguessis tingut mai amor
I vols que jo tampoc en tingui.

Bé, és massa tard aquesta nit
per treure tot el passat a la llum
Som un de sol, però no som els mateixos.
Ens portem l´un dins de l´altre,
l´un dins de l´altre
com un de sol

Has vingut aquí per demanar perdó?
Has vingut a ressucitar els morts?
Has  vingut per jugar a ser Jesús
amb els leprosos de la teva imaginació?

Vaig fer masses preguntes,
més que moltes.
No em vas donar res
I això es tot el que tinc
Som un de sol, però no som els mateixos
Però ens fem  mal l´un a l´altre
I ho tornem a  fer altre cop.

Dius: L´amor és un temple
L´amor és la llei més important
L´amor és un temple
L´amor és la llei més important
Em demanes que entri
i aleshores fas que m´arrastri.
I no puc aferrar-me al que tu tens
quan tot el que tens és dolor.

Un amor, una sang, una vida.
Fes el que hagis de fer.
Una vida l´un amb l´altre
Germanes, germans.

Una vida
però no som els mateixos.
Ens portem l´un dins de l´altre,
l´un dins de l´altre
com un de sol


No hay comentarios:

Publicar un comentario