miércoles, 24 de noviembre de 2010

DIBUIXOS ANIMATS I PLANS PER TOTA LA VIDA

Bon dia  princeps i princeses.-

Anem a  començar  bé el dia , que  ja n´hi hauran que ens l´intentaran espatllar.-

Si teniu un moment  busqueu aquesta  cançó  de la meva  secreta  debilitat, la Maria Taylor, aquest cop acompanyada del Michael Stipe dels Rem a la
segona veu.

Aquesta  cançó m´anima  i em posa content.

 Com deia en Makinavaja, “ en un mundo podrido y sin ética sólo nos queda la estética”.

Un petonarro per tots--- MUAAAACCC!




CARTOONS AND FOREVER PLANS
( MARIA TAYLOR)

Te´n recordes de la primera vegada que et vaig veure?
Te´n recordes de la mirada que et  vaig fer?
Sabies que el meu  amor mai moriria?

 Sabies que no  puc fer això sense riure?
Sabies que no importa a on ens porti ara?.
Sabies que el nostre amor  mai morirà?

 Aquesta  temporada  ficticia que  omplim
amb  dibuixos animats i plans per tota la  vida
l´he vista  en els teus ulls
i  jo ja  en tinc prou amb  això.

Sabies  que l´electricitat ens  senta bé?
Sabies que no estic fent cap  lectura de  res?
Sabies que el nostre  amor mai morirà?

Jo no marxaré, jo no marxaré, jo no marxaré-
jo ja  en tinc prou amb  això

 Sabies que la meva  copa no està  mai  buida?
Sabies que no sóc tan frágil com jo pensava?
Sabies que el meu amor no morirà mai?


No hay comentarios:

Publicar un comentario