domingo, 25 de septiembre de 2011

Cami cap a la pau- WAITS

Aviat farà un any que  vaig traduir el “Road to Peace” de Tom Waits al bloc.

Aquest divendres va ser la Festa Major de Calella. Estava observant el meu fill gran , de 13 anys, com agafava una escopeta de balins i disparava contra les pilotetes de plom. Tot per quatre caramels mal comptats.

Era la primera  vegada que sopava  sol a fora de  casa amb els seus amics. Estava emocionat, content  i distès, aliè de  tot. Comença a fer-se un homenet

En aquell moment  vaig recordar que l´anterior  setmana, Mahmmood Abbas  havia fet un discurs igual d´ històric que pràcticament inútil   a les  Nacions Unides...

No  vaig poder evitar  pensar en la sort que  tenien els nostres  joves en haver nascut ara i aquí. I la  sort que  la seva mare i jo  teníem en que es digués Arnau i no Abdel....

Com a pare  crec que prendre consciència del que està passant a altres llocs del món és absolutament necessari.

Aquesta  cançó , que explica gràficament el conflicte, l´haurien de passar obligatòriament a l´escola.

No hay comentarios:

Publicar un comentario