lunes, 12 de septiembre de 2011

The Man in Black.- Johnny Cash.-


De vegades  una petita anècdota ho motiva  tot.-

Us explico. La  setmana passada em va donar per escoltar el Johnny Cash. Feia mesos  que tenia l´últim disc  que va gravar en  vida( molts pocs mesos  abans de la  seva  mort). De fet acabava de perdre a la seva segona dona ( i gran amor de la seva  vida)  la June Carter.

El Cd està ple, com a  tota la  seva  obra, de  referències  bíbliques però en sobresurt una petita obra mestra, escrita originalment per un altre vell dinousaure, el Kris Kristofferson, i que tot  seguit us tradueixo… For The good  Times ( pels bons temps).

La seva  veu  sona molt cansada.. Sembla  com  si li hagués dit a la seva  dona:

Espera´m nena, que surto a cantar un parell de  cançons més , i vinc  amb tu…..!

En un altre ordre de coses  , en aquesta  nova temporada de  feina,  he decidit, per primera  vegada posar-me tratge. Tinc la ferma pretensió que als 41 anys  aprendré per fi  a fer-me el nus de la corbata.- Fins ara m´hi havia negat però ja no recordo el motiu.
Serà que  m´he tornat presumit o gilipolles del  tot…. Tot  pot ser…..

Donç bé, aquest matí  he  vist a un amic  meu del gimnàs que venia amb un tratge marró xocolata amb llet que li quedaba com una patada al cul. Els tratges sempre  m´han agradat foscos( reminiscències del passat …. Com que el negre aprima!!!! Jejejeje). Per tant he decidit comprar-me´n un parell de foscos. Un segur que será negre.. perque de  negre anava sempre  vestit el Johnny Cash… i d´ell  el va copiar-homenatjar en Loquillo.

En certa manera si a l´hivern em veieu  de negre hi haurà una part que serà per estilitzar la perxa però els que de veritat em coneixen sabran que   en mi sempre  hi haurà un trosset que voldrà copiar al gran, gran Johnny….


For the good times- Pels bons temps

No et posis massa trista.  Jo sé que s´ha  acabat
Però la  vida continua i aquest  vell món continua girant
Estiguem  contents de que vam tenir algun temps per pasar-lo junts.
No hi ha cap necessitat de contemplar els ponts que ara estem cremant.

Recosta el  teu cap sobre el meu coixí,
Apropa el teu càlid i tendre cos al costat del meu,
Sent com parlen les gotes de la pluja
Colpejant suaument  contra la  finestra
I fes  creure que m´estimes una vegada més.
Pels bons temps
Jo tiraré endavant. Tu en trobaràs un altre.
I Jo estaré  aquí si trobes que  algun cop em  necessites.
No diguis  cap paraula sobre el demà o sobre “per sempre”
Ja hi haurà prou temps  per la tristesa quan em deixis.
Però ara, recosta el  teu cap sobre el meu coixí,
Apropa el teu càlid i tendre cos al costat del meu,
Sent com parlen les gotes de la pluja
Colpejant suaument  contra la  finestra
I fes  creure que m´estimes una vegada més.
Pels bons temps

No hay comentarios:

Publicar un comentario