viernes, 30 de septiembre de 2011

WRECK ON THE HIGHWAY-BRUCE SPRINGSTEEN

Segurament el  Brucencatalà(  per cert bonissima traducció il.lustrada del Youngstown)  convindrà amb mi que "The River" és un disc immens del Boss.

Jo tinc debilitat  per  el que els entesos dirien que és una “cançó menor” del disc, però que a mi em té el cor robat des de  sempre.  Potser  perque és una  cançó propera , plana, senzilla i molt  molt sincera.

M´agrada la  gent que reflexiona, que pensa  en el que poden estar passant els altres, sigui per solidaritat o simplement per prendre consciència de les coses.

La imatge tendrissima del Bruce abraçant  a la seva parella en el llit mentre ella dorm  i sentint-se afortunat és terriblement bella

3 comentarios:

  1. Que "The river" és un gran disc és innegable, potser no té l'èpica de "Born to run" o "Darkness on the edge of town", però també és molt més "fàcil", "Wreck..." és una bona cançó, una història senzilla amb una melodia agradable, tampoc cal més perquè t'agradi oi??

    ResponderEliminar
  2. A l'igual que a tu, a mi sempre m'ha encantat la Wreck on the highway. Com tambe ho és The Factory per exemple, possiblement una altra de les considerades menors, per alguns.....però no pas per a mi.

    ResponderEliminar
  3. Ahir vaig anar al concert de l'Estadi i refrescant avui les lletres a Internet m'he trobat altre cop amb aquesta petita joia que és "Wreck on the Highway". Jo també tinc debilitat per aquesta cançó, que és gairebé insignificant, però que expressa tan i tan bé el sentiment de la fragilitat humana: quedar-se mirant la persona que estimes mentre dorm, sentint que el que tens ho pots perdre en qualsevol moment. És impossible expressar més amb tanta economia de mitjans. És la depuració extrema. Una joia, vaja.

    ResponderEliminar