jueves, 22 de septiembre de 2011

ED SHEERAN I UN ROTLLO

El jove Eddie i el vell rotllero

Fa dies que segueixo a un londinenc que es diu Ed Sheeran . Crec que es tan  jove que ni s´afaita. Em va  cridar l´atenció el  video( queda lleig dir-ho), perque  hi havia una part que estava  rodada  als aparadors  del  Primmark que està a la vora de Piccaddilly Circus.- Recordo que aquest  hivern passat els meus  fills  i jo estàvem sentats allà mateix, passant un fred  glacial.- L´Arnau  es  va pasar els quatre dies  amb febre.

La cançó està molt bé , ha tingut molt d`èxit , però el tema està molt sobat  i , ademés, està explicat linealment, sense  cap tipus de metàfora o lloc per la intuició. Segur que el  director no és Malick però de  vegades s´agraeix  que les coses te les  expliquin clares, concises  i concretes , i no tinguis que anar   jugant a  druida o pitoniso intentant  esbrinar què et volen realment dir o fer veure. És una  veritat  científica que això, als  homes, ens costa molt  més.

 Però parlem de  drogues, que si agraden és per alguna cosa. Jo em reconec habitual consumidor d´unes quantes. De les clàssiques  com el joc i l´alcohol no em considero un addicte. La primera es redueix  a la  Primitiva de dijous  per si deixo de venir d´una  vegada a treballar( que no és una droga sino un delicte) i l´alcohol és un amant tant esporàdic que gairebé ni el recordo( exceptuant els dos gin-tonics divertidíssims que em vaig prendre amb l´Albert aquest  estiu).. 

Els porros no, però fumar si que em té enganxat.. Tinc el dimoniet encaramat a la meva esquena que em diu que ja n´hi ha prou de fer sempre  el que es correcte o el que  convé. Conseqüències ¿???? Bé, les  assumirem  i prou… Moltes vegades  fer allò que està bé  també les té i se´t queda   una cara de  gilipolles…..

Jo també estic enganxat a altres drogues menys  famoses . La dels Bonys i els  donuts la tinc  tant controlada  que  fins i tot em permeto caure-hi sense  temor a una recaiguda.

Però la més dura de  totes , i per tant la més bona,  és estimar. Pot sonar cursi de postaleta . Això ho direu si no esteu enganxats …

No parlo de succedanis. Quan sento dir  barbaritats com “l´estimo perque em diverteixo” “ l´estimo i  m´estima perque em deixa fer” o fins i tot una de molt graciosa que em  va dir  fa poc un noi “ em deu estimar perque em  fa el sopar  cada  dia”….(  encara  flipo mandarines)

 Jo penso: Noi , en el sobre que t´han venut com farlopa només hi han polvos talco….

Em refereixo a la que  fa  mal, a la que  quan la tens tens por de perdre-la i quan no t´adones que no ets tu sense ella, quan no hi pots deixar-hi de pensar ni un sol dia … La que  t´emprenya perque m´ha dit, perque no m´ha dit, perque ha  fet, per que no ha fet…. La que et desespera quan no et dona el que t´esperes. La que negues com Sant Pere un milió de vegades i que  hi tornes a  caure. La que   et dius que segur  la superaràs quan saps que  això és una entel.lèquia.

Si algú li preguntes perque  li agrada  la  droga  et contestarà que no ho sap , només et dirà que no la vol deixar.


No hay comentarios:

Publicar un comentario