miércoles, 28 de septiembre de 2011

CONCRETE HEART- GREAT LAKE SWIMMERS

Torno a  estar erupcionat i això em posa de molt mal humor. No hi ha manera que m´ho tregui de  sobre.

Em posa molt  nerviós no poder-ho controlar, que no estigui a les meves  mans  el posar-hi remei....

Necessitava calmar-me i m´he posat cinc  vegades seguides aquesta  cançó.

La veu  i el seu bellíssim paissatge de corda m´han reconfortat.

M´han tret la idea d´estar-me esmorzant dues hores... a la mierda calamardo!!!!

Era tot el que podia fer abans de continuar la mateixa  rutina de sempre....


Concrete Heart( Great Lake swimmers)


This was the center of the world for me once
Where i saw i love you all over the place
And that was where the stones played once
And these are the bricks that shattered my heart

This is the place where i felt
Like the world's tallest self supporting tower
At least for a little while anyway

Hiding out in the subway system
Hanging out in the library system
You made me feel like a harbor
 You made me feel like a fortress

This is the place where i felt
Like the world's tallest self supporting tower
Or maybe number two
At least for a little while anyway


Cor de  formigó.-

Aquest   va  ser  el centre del meu món  una  vegada,
On veia “ t´estimo” per tot arreu.
Aquí va ser on els Stones  van tocar una vegada,
I aquests  són els  rocs que  van destrossar el meu cor.

Aquest  és el lloc  on em  vaig  sentir
Com  si fos  la torre més  alta del món que s´aguanta sola,
Si més no, així em vaig sentir per una estona.

Ens amagàvem a la xarxa del  metro,
Ens amagàvem a les biblioteques
Em vas  fer sentir com si  fos un port.
En vas  fer sentir com si fos una fortalesa.

Aquest  és el lloc  on em  vaig  sentir
Com  si fos  la torre més  alta del món que s´aguanta sola,
O potser era la que anava segona
Si més no, així em vaig sentir per una estona.


No hay comentarios:

Publicar un comentario