lunes, 13 de diciembre de 2010

Frases fetes-no em passa res

Frases fetes: No em passa res….

    Ahir, una  de les meves  debilitats  més inconfessables  feia  anys, poquets  i molt ben portats.
   
    Com que tinc delegades totes les qüestions de la parafernàlia  familiar em vaig assabentar del que jo li regalava quan em  va  donar les gràcies .
   
    L´altre  dia, mentre en Furius escolpia els seus fantàstics pectorals, l´Imma  i jo dirimiem més hipótesis que en el Cluedo en  un  assumpte del que venim parlant fa mesos( tranqui nena algun  dia se´ns devetllarà  el gran misteri) i va  concloure: Un Sagitari ha de ser, per força, una bona persona.
   
    I en aquest  cas l´ha encertada de ple.  Per aquest motiu, per ella i només per ella, queda inaugurada la setmana  lúdica d´aquest bloc, com si fossim el puto Corte Inglés.
  
     Un petó petita, et prometo que  aquesta  setmana no  et posaràs trista. Som-hi donç!!!!

Frases fetes: No em passa  res

Els homes  tenim una  feina afegida  per la nostra , pobra, solitària i afligida  neurona, que ens la teniu més explotada que a un controlador aeri.

Uf, quan tu, amb  tota  la bona intenció  del món  preguntes a una  dona què et passa alguna  cosa? I et contesta seca i tallant: No em  passa  res….
Nano, posa´t a tremolar.

Aquí teniu una mínima introducció del seu significat ( per elles té més variacions  que les  quatre estacions de Vivaldi…..)

1.- Tu ets tonto, que no veus  que tinc la panxa com un globus aerostàtic!!!!
2.- Clar que no ho veus a les lliçons de perspectiva us vau quedar a les tetes.
3.- Aquest matí no he pogut combinar amb res  els pantalons marrons. Que no veus  que em falta  roba????
4.- Se m´han cremat les llenties.
5.- Perque la Judith ha quedat amb la Clara per  fer un café? Segur que parlen malament de mi
6.- Em passa  que mai vols  saber ni saps  què em passa…..Uf.
7.- Avui m´he  vist gorda.
8.-  A la Mireia  li queda  de  conya el  jersei de punt blanc( el meu no me´l posaré mai més)
9.- Que no veus que necessito anar a la pelu?. Però no t´atreveixis  ni a insinuar-ho eh? Que no estic guapa?...Uf
10.- Amanida o sopa????
11.- Porto tres dies sense anar al lavabo(cagar pel gènere mascle)







No hay comentarios:

Publicar un comentario