miércoles, 8 de diciembre de 2010

long way home-tom waits

Moltes  vegades  quan espero el tren em poso aquesta  cançó.

Un viatger sempre està a mig camí de tot i no pot fer feliç a tothom, ni a ell mateix….


El llarg camí cap a  casa( Long way home-Tom Waits)

Ensopego en  la foscor, estic  perdut i molt sol.
Encara que vaig dir que hi aniria abans que nosaltres
i et mostraria  el  camí de  tornada a  casa,
hi ha una llum allà dalt i no puc agafar-me del teu braç
perdona´m preciosa però sempre agafo el camí més llarg per tornar a casa.

Els diners simplement són quelcom que llences desde la cua del tren,
Tinc un cap ple d´imaginació  i un barret  ple  de pluja.
Ja sé que  vaig dir  que no ho tornaria  a  fer  més
Jo t´estimo preciosa però sempre agafo el camí més llarg per tornar a casa.

Poso  el menjar a  sobre  la  taula i un sostre damunt dels nostres caps
Però demà mateix  ho canviaria  tot  per una bona autopista.
Guarda´t les esquenes si t´ ho he  dir
L´amor és l´única cosa que  sempre  he  conegut.
Hi ha una  cosa  segura; jo sempre agafo el camí més llarg per tornar a casa.

Saps que  t´estimo amor, més que al món sencer.
Tu ets la  meva dona. Jo se que tu ets  la meva perla.
Marxem més  enllà de les llums  de  festa
on finalment poguem estar  sols,
Vine amb mi  i junts   podrem agafar el camí més llarg per tornar a casa.



 

No hay comentarios:

Publicar un comentario